• Enkele jaren geleden ben ik hier komen wonen (wegens mijn vaders werk, etc.) en daarvoor woonde ik in Amerika. Ik mis het heel erg daar, en mijn oude vriendinnen heb ik alweer 2 jaar niet meer gezien.
    Sinds dit jaar zit ik in een nieuwe school in Oostmalle. Daar heb ik een paar vriendinnen leren kennen, waaronder Tanya -ElNino- en Britt -Fancy-. Zij hebben me tot Quizlet geleid. En door Quizlet heb ik ze dan ook beter leren kennen. -ze zitten niet in mijn klas en op school zie ik ze ook niet vaak-

    Zijn jullie al eens verhuisd? En missen jullie jullie vorige woonplaats erg?

    x Jasey


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Nee, maar mijn moeder is Canadees en ik verlang er af en toe wel echt naar om daar naar toe te gaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Gewoon uit nieuwsgierigheid: kon je al Nederlands spreken toen je in Amerika woonde of heb je dat helemaal opnieuw moeten leren?

    En nee, ik ben al mijn hele leven Nederlandse in Nederland ^^

    Amerika is leuk! (:

    Ehm, ik ben maar één keer verhuisd, maar dat was gewoon van een huis naar een ander huis in dezelfde woonplaats.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik ben nog nooit verhuisd. Serieus, ik wil echt zwaar verhuizen. Ik woon al m'n hele leven in een dorp in the middle of nowhere.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Muslera schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid: kon je al Nederlands spreken toen je in Amerika woonde of heb je dat helemaal opnieuw moeten leren?

    En nee, ik ben al mijn hele leven Nederlandse in Nederland ^^

    Heb ik moeten leren. Ik woon hier ondertussen al 5 jaar, dus nu lukt het me wel om gewoon te communiceren. Je wou me vroeger niet bezig zien.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Heb ik moeten leren. Ik woon hier ondertussen al 5 jaar, dus nu lukt het me wel om gewoon te communiceren. Je wou me vroeger niet bezig zien.

    Wow, respect! Dat vind ik dus echt knap. Hoe oud was je toen je hier kwam en de hele taal moest leren?

    Ik ben geboren in Amsterdam, en ik mis Amsterdam wel soms.
    Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je Amerika mist als je daar vandaan komt, dat is helemaal aan de andere kant van de wereld.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Muslera schreef:
    (...)
    Wow, respect! Dat vind ik dus echt knap. Hoe oud was je toen je hier kwam en de hele taal moest leren?

    Ik was net 12 jaar en moest meteen de lessen in het nederlands al volgen terwijl ik de taal nog niet eens kon. Maar ik kreeg 's avonds wel bijles en ze hielen wel rekening met mij. Trouwens, Nederlands vond ik veel makkelijker om te leren dan Frans.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Enough schreef:
    Ik ben geboren in Amsterdam, en ik mis Amsterdam wel soms.
    Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je Amerika mist als je daar vandaan komt, dat is helemaal aan de andere kant van de wereld.

    Het is hier ook helemaal anders dan in Amerika.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Het is hier ook helemaal anders dan in Amerika.

    Welke aspecten mis je dan/zijn heel anders?

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Het is hier ook helemaal anders dan in Amerika.

    Daarom. En ik kan mijn familie/vrienden in Amsterdam makkelijk gaan opzoeken, en jij natuurlijk niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Muslera schreef:
    (...)
    Welke aspecten mis je dan/zijn heel anders?

    School is helemaal anders, en als ik nu nog in Amerika woonde kon ik natuurlijk al met de auto rijden. Maar ja, dan kon ik nog niet drinken natuurlijk. Hahah.
    x Jasey


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Enough schreef:
    (...)
    Daarom. En ik kan mijn familie/vrienden in Amsterdam makkelijk gaan opzoeken, en jij natuurlijk niet.

    Nee, gelukkig ga ik dit jaar nog een weekje naar Amerika om mijn vriendinnen/familie op te zoeken.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Lovetoy schreef:
    (...)
    School is helemaal anders, en als ik nu nog in Amerika woonde kon ik natuurlijk al met de auto rijden. Maar ja, dan kon ik nog niet drinken natuurlijk. Hahah.
    x Jasey

    Ieder voordeel heeft zijn nadeel natuurlijk ;D
    Je hebt hier hopelijk wel een beetje je draai gevonden? :)

    Muslera schreef:
    (...)
    Ieder voordeel heeft zijn nadeel natuurlijk ;D
    Je hebt hier hopelijk wel een beetje je draai gevonden? :)

    Ondertussen wel, al verhuizen we heel vaak hier in België ook. Gelukkig blijf ik nu weer een tijdje hier wonen.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.