• Enkele jaren geleden ben ik hier komen wonen (wegens mijn vaders werk, etc.) en daarvoor woonde ik in Amerika. Ik mis het heel erg daar, en mijn oude vriendinnen heb ik alweer 2 jaar niet meer gezien.
    Sinds dit jaar zit ik in een nieuwe school in Oostmalle. Daar heb ik een paar vriendinnen leren kennen, waaronder Tanya -ElNino- en Britt -Fancy-. Zij hebben me tot Quizlet geleid. En door Quizlet heb ik ze dan ook beter leren kennen. -ze zitten niet in mijn klas en op school zie ik ze ook niet vaak-

    Zijn jullie al eens verhuisd? En missen jullie jullie vorige woonplaats erg?

    x Jasey


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Ondertussen wel, al verhuizen we heel vaak hier in België ook. Gelukkig blijf ik nu weer een tijdje hier wonen.

    Oh woon je nu in België? Ik dacht in Nederland :Y)
    Succes! x.

    Op welke school zit jij ? o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Op welke school zit jij ? o.o

    Immaculata Instituut.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Muslera schreef:
    (...)
    Oh woon je nu in België? Ik dacht in Nederland :Y)
    Succes! x.

    België, ja.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Langs de ene kant heb jij wel geluk gehad. Je hebt meer van de wereld gezien dan anderen en je leert ook steeds weer nieuwe mensen kennen. Maar langs de andere kant moet je die plaatsen en mensen ook steeds weer achterlaten.


    All was well.

    Wauw, Amerika Ö Bewondering!
    && Ik ben al zo'n 5 x in mijn 16 jaar verhuist, maar het bleef wel in Belgie bij mij =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat doe je vader eigenlijk voor werk dat jullie naar België zijn verhuisd, als ik vragen mag? Want je hoort het vaker andersom (dat mensen naar Amerika verhuizen voor werk ipv van naar Nederland/België).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Immaculata Instituut.

    Hahaha, dan zit je op dezelfde school als mij! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Hahaha, dan zit je op dezelfde school als mij! :'D

    Oh, echt? Nice!


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Jean schreef:
    Langs de ene kant heb jij wel geluk gehad. Je hebt meer van de wereld gezien dan anderen en je leert ook steeds weer nieuwe mensen kennen. Maar langs de andere kant moet je die plaatsen en mensen ook steeds weer achterlaten.

    Dat is waar, maar ik heb liever gewoon mijn vertrouwde vrienden dan er steeds meer te leren kennen.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Ik ben net verhuisd van nijmegen naar rotterdam :S

    Ik ben nog maar één keer verhuisd, van wel drie straten verderop naar mijn huidige huis.
    Wel zonde dat je je familie zo weinig ziet zeg!
    Vind je 't toch wel fijn hier?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Oh, echt? Nice!

    Jupp, in het hoeveelste zit jij/ga je naartoe ? D:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga binnenkort verhuizen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jupp, in het hoeveelste zit jij/ga je naartoe ? D:

    Gaat naar het 6de.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.