• Ik zoek stories om te lezen aangezien ik niets te doen heb en het toch bijna vakantie is.

    Ik drop hier even enkele dingen die ik niet wil lezen;

    Justin Bieber
    Tokio hotel
    Voetbal
    Big Time Rush
    Waargebeurd
    Glee
    16+


    Iets wat ik wél graag lees, zijn fanfictions over Harry Potter of twilight.
    Een griezelverhaal of iets waar je mee kan lachen, is ook altijd welkom.


    Liefst geen storie die al 30 hoofdstukken heeft, want ik wil het wel wat bij kunnen houden.
    Drop dus hier je storie :)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 18:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nick Jonas
    Nick Jonas
    twilight
    onbekende personen
    titanic
    Draco Malfoy
    Draco Malfoy


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    magical difference
    draco Malfoy heeft pas 6 delen :)


    Maya Port zit zolang ze zich kan herinneren in het weeshuis. Ze zou niet weten wie haar ouders zijn en wat haar afkomst is. Als ze op een middag door het bos loopt en bij de oude fontein staat ziet ze een schaduw. Ze wordt bang en rent weg van de plek. maar als ze uit angst aan dagboek vergeet, moet ze toch terug. dan blijkt de Vreemde Schaduw van een jongen te zijn. een Jongen die zich afstandelijk en bot tegen haar gedraagt. als ze in een opwelling achter hem aangaat wordt ze als het ware mee gesleurd naar zijn wereld de wereld van de Magie, tovenaars en heksen.
    worden ze verliefd? is dit draco's eerste liefde met een dreuzel?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 18:43 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen en twee Harry Potter fanfics, maar dit is de enige met minder dan dertig hoofdstukken; Teachers, Slytherins & other Criminals.

    De trailer; :'D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 7:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    A Soldier's Promise

    Een verhaal over de Tweede Wereldoorlog met een vleugje romantiek


    Not all those who wander are lost.

    Traces of War - Hogwarts. Ik begin zo snel mogelijk (:


    Have you ever been alone in a crowded room?



    Een dag, Het kan allemaal zo mooi beginnen.
    En dan in een klap ben je alles kwijt.
    Je Familie, Je Vrienden, Maar vooral Jezelf.
    Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Alles zou teweeggaan met angst. Alles zou in het teken staan van Hetgene wat je zo vreest.
    Alles kan veranderen in een dag.
    Alles...
    Alles behalve je hart.
    Doe alles wat je hart je zegt te doen en het zal je naar het Goede brengen.
    Volg je hart.
    Vandaag, Morgen, Gisteren, Altijd.

    ~Twilight Related~

    Do everything you heart say to you. It will bring you to the good. {Seth Clearwater}

    Yea man :D
    Ik kan ook mijn andere eropzetten maar die heeft 70 hoofdstukken xD
    deze heeft er nu 18


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er twee:

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasie/avontuur
    ~ Beetje romantiek
    ~ Lopend, nu 25 hoofdstukken


    Nothing is what it seems. [OSL]

    Op een dag verandert het leven op aarde compleet. Niemand weet wat er gebeurd en wat hen te wachten staat. Alle ouders verdwijnen en later ook de kinderen. Als Nina 's avonds laat thuiskomt van een vriendin, zit haar broertje in paniek op haar te wachten; hun ouders zijn weg. De hele tijd probeert Nina ze te bereiken, maar tevergeefs. Als ze contact opneemt met haar vriendin Fenne komt ze erachter dat alle ouders zijn verdwenen. Zij en haar broertje zijn doodsbang voor wat er met hun ouders is gebeurd en ook voor wat hen te wachten staat. Dan verdwijnt haar broertje ook, als ze hem één seconde uit het oog heeft. Nina besluit, samen met haar vriendin om onder te duiken, aangezien zij één van de weinigen zijn die nog over zijn op aarde. Op haar onderduikadres aangekomen, een groot huis midden in het bos, waar niemand ooit komt, ziet ze dat er nog vijf andere onderduikers zijn. De vijf leden van Only Seven Left.
    Kunnen Nina en Fenne met behulp van de jongens hun familieleden terugvinden? En zullen ze erachter komen wat er met de wereld is gebeurd?

    Het verhaal is zo geschreven, dat je niet erg merkt dat de jongens van OSL beroemd zijn, ze zouden net zo goed onbekende personen kunnen zijn.

    ~ Fanfiction -> Only Seven Left.
    ~ Beetje fantasie
    ~ Romantiek
    ~ Lopend, nu 3 hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 9:05 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Twilight fanfic

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?



    En een andere twilight fanfic over Alice en Jasper
    We've waited long enough to be happy

    Enjoy!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Perfection [Twilight Related.]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Gossip Girl [NL]
    Gossip Girl [Engels]
    Take it Back


    I was an angel living in the garden of evil

    Till the world ends -Twilight

    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?


    edit: Sorry ik las nu pas dat je geen dertig hoofdstukken wilde, heb ik eroverheen gelezen :$ ik wil mijn bericht nu wel verwijderen, maar ik weet niet hoe.. dus als jij hem kan verwijderen doe maar :3

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 15:28 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    ik heb er aantal van twilight op mn profiel mispattinson


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.