• Als mensen op Quizlet een topic hebben geopend, met de melding dat ze zich klote voelen en waarom, zie je vaak dat ze daarna in andere topics nogal 'bitchy' reageren. Ik vind dat ze dan maar niet moeten reageren en dat ze eigenlijk nogal overdreven bezig zijn.
    Maar nu voel ik me zelf ook nogal klote en heb ik zin om in ieder topic een zeikreactie te plaatsen. Maar ik hou me in.(':

    Wie herkent het?


    everything, in time

    Ik, zeker nu.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik, als ik een kutdag heb geniet Quizlet met me mee.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik voel me eigenlijk helemaal happy, maar ik snap wat je bedoelt ja. x']


    It's time to be happy again.

    Ik voel me eigenlijk ook happy, dat komt omdat ik vannacht een heel grappig en goed gesprek had met een ex-klagenootje. En we hebben plannen gemaakt om naar een concert te gaan. Alleen is het de bedoeling dat mijn ouders er niet achter gaan komen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, dat herkende ik idd bij (toen heette ze) Fietsbel een paar dagen geleden (no offence ;) )

    En ja, dat ken ik, dan heb je echt zin overal van die kutreacties te plaatsen. :Y)

    jij moet vrolijk zijn -pruillip-
    en nee ik reageer dat niet af in topics.

    Nog nooit gehad eigenlijk. Ik ben een woessie, denk ik; ik wil niemand op m'n dak krijgen door een zeikreactie. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik, héhé (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    NaomyAJongen schreef:
    Ik, als ik een kutdag heb geniet Quizlet met me mee.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb daar geen last van. Ik reageer dat meestal niet af op anderen maar op mezelf.

    Ik :') Maar ik probeer me altijd in te houden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb ik zelf niet zo'n last van -volgensmij-. Als iemand last van me heeft mag die dat tegen me zeggen.(krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    RODEKAART schreef:
    Heb ik zelf niet zo'n last van -volgensmij-. Als iemand last van me heeft mag die dat tegen me zeggen.(krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Poseidon schreef:
    Ik, zeker nu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer me altijd af op Quizlet.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'