• Want Pim zit er helemaal klaar voor ;3



    Al zie ik aan de bedenkelijke blik in zijn ogen dat hij nu al piekert over de eventuele extra kilootjes die er na de vakantie weer af moeten, gheheh.

    Hebben jullie nog plannen voor de zomer?


    26 - 02 - '16

    Werken. ):
    Pim doet me af en toe zo denken aan mijn kat, echt zo leuk, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Who! Zo cool. =P

    Ik werk. Dusja, werken. =)
    Maar ik heb al enkele dagen vakantie gepland. Wel om te gaan sporten, maar toch. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat hij blijft zitten, haha. Mijn katten rennen vaak weg als ik iets op hun hoofd zet, helaas.


    Your make-up is terrible

    Thanks voor de reacties!

    Haha, het was ook maar voor heel kort, hoor. Het was snel neerzetten, donders snel een foto nemen en hopen dat die goed was haha c;


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    Thanks voor de reacties!

    Haha, het was ook maar voor heel kort, hoor. Het was snel neerzetten, donders snel een foto nemen en hopen dat die goed was haha c;

    Wel, hij is weer goed gelukt. Maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n fotomodel. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wel, hij is weer goed gelukt. Maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n fotomodel. :Y)


    Met een flinke zooi favoriete kattensnoepjes kan je van iedere kat een model maken (wbw)


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Met een flinke zooi favoriete kattensnoepjes kan je van iedere kat een model maken (wbw)

    Voelt bijna aan als vals spelen, maar oké: 'bijna'. We zullen een oogje dichtknijpen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Voelt bijna aan als vals spelen, maar oké: 'bijna'. We zullen een oogje dichtknijpen. =P


    Haha, Pim is op zich makkelijk hoor. Je maakt wat foto's en als je merkt hij zich gaat vervelen, pak je iets wat de aandacht trekt. Dat kunnen snoepjes zijn, een speeltje, of iets wat glimt oid. Daarna gewoon knuffelen en ook eens de camera erbij pakken als hij er niet helemaal voor gaat zitten, dan kan hij ook wennen c;


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Haha, Pim is op zich makkelijk hoor. Je maakt wat foto's en als je merkt hij zich gaat vervelen, pak je iets wat de aandacht trekt. Dat kunnen snoepjes zijn, een speeltje, of iets wat glimt oid. Daarna gewoon knuffelen en ook eens de camera erbij pakken als hij er niet helemaal voor gaat zitten, dan kan hij ook wennen c;

    Ik mag al van geluk spreken als ik onze kat eenmaal per dag zie. Dat is meestal wanneer ik de deur open of dicht moet doen zodat ze aan haar korreltjes kan en daarna terug de weide buitenwereld kan verkennen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh hoe cute ik moet ook denken aan mijn kat als ik pimmetje zie zo schattig mijn poes is zwart met wit en mooie groene ogen!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Haha, Pim is op zich makkelijk hoor. Je maakt wat foto's en als je merkt hij zich gaat vervelen, pak je iets wat de aandacht trekt. Dat kunnen snoepjes zijn, een speeltje, of iets wat glimt oid. Daarna gewoon knuffelen en ook eens de camera erbij pakken als hij er niet helemaal voor gaat zitten, dan kan hij ook wennen c;


    Als ik dat probeerde bij mijn kat sprong ze zo boven op me ._.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 13:30 ]

    Leuke foto, de bril past Pim goed (:

    Ik ga naar een verre vakantie toe en een keer een paar weken in Europa vrijwilligerserk doen. Verder heb ik nog geen plannen. Wat ga jij doen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga op vakantie naar Duitsland ;D

    Stage afronden (nog 5 weekjes, ben fanatiek aan het aftellen haha). En dan een baantje zoeken. alweer :'P


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Kat!

    Ik ga van 6 tot 12 juli naar Berlijn voor het Berlin River Camp en 22 juli vertrek ik voor 6 weken naar Frankrijk om de animatie te verzorgen op een camping.
    Dus ik heb wel zin in de zomer!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one