• ja want ik vind da ik veel te veel weeg (cat)
    ik ben 1.74. 13 jaar en weeg [weet neit of je eht mag zegge zo wel: 60 kilo]dus daar ga ik aan de GEZONDE lijn ik heb geduld genoeg en ga gewoon minder snoep en koek eten en beter ontbijten.
    hopelijk weeg ik dan na 6 weken 50 kilo of 55 k.


    heeft iemand tips voor een gezonde lijn?


    =

    Exercitus schreef:
    (...)
    Als je honger heb moet je eten,je heb niet voor niets honger.
    Je lichaam laat je meestal denken dat je honger hebt omdat je dorst hebt. Waarom? Geen idee.
    Maar idd, als je erge honger hebt, drinken + tussendoortje pakken


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Je lichaam laat je meestal denken dat je honger hebt omdat je dorst hebt. Waarom? Geen idee.
    Maar idd, als je erge honger hebt, drinken + tussendoortje pakken

    Een vriendin van mij zei dat ook een keer,dat als je maag rommelt je dan water moet drinken omdat je dan geen honger maar dorst heb. Dat klopt niet,er zit dan wat in je maag waar door hij niet rommelt maar dan moet je toch nog eten.
    Als je dat bedoelt klopt het volgens mij niet.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 21:56 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Das een gezond gewicht, m'n beste. Ik ben exact even lang als jij en weeg 73 kilo. Dus vertel die lijntips maar aan mij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij zei dat ook een keer,dat als je maag rommelt je dan water moet drinken omdat je dan geen honger maar dorst heb. Dat klopt niet,er zit dan wat in je maag waar door hij niet rommelt maar dan moet je toch nog eten.
    Als je dat bedoelt klopt het volgens mij niet.

    Nee water werkt niet. Yoghurtdrank of een Goeiemorgen wel, want daar zit wat in waar je lijf wat mee kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wishing schreef:
    Jouw gewicht is prima voor je lengte, kan zelfs nog wel paar kilo's bij. Je groeit nog en hebt je voedingsstoffen nodig.
    Ik weet niet hoe je erbij komt om te gaan lijnen, maar om op jouw leeftijd al te gaan lijnen is echt niet verstandig!

    Wees verstandig en have fun..

    Ik weet het omdat ik zelf aan de lijn moest op een jongere leeftijd en werd duidelijk in de gaten gehouden door het ziekenhuis.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wishing schreef:
    Jouw gewicht is prima voor je lengte, kan zelfs nog wel paar kilo's bij. Je groeit nog en hebt je voedingsstoffen nodig.
    Ik weet niet hoe je erbij komt om te gaan lijnen, maar om op jouw leeftijd al te gaan lijnen is echt niet verstandig!

    Wees verstandig en have fun..

    Ik weet het omdat ik zelf aan de lijn moest op een jongere leeftijd en werd duidelijk in de gaten gehouden door het ziekenhuis.


    Kind je bent 13, een dieet op jouw leeftijd kan al funest zijn, plus wat Wishing heeft gezegd, je mag zelfs nog wat aankomen, niet je lichaam onnodig gaan blootstellen aan tekort van voedingsstoffen en andere dingen die het nodig heeft :)

    lol ik woog een tijdje geleden bijna 100 kg, en ik ben 1.67 ofzo. maar nu ben ik begonnen met hardlopen, en het gaat er echt snel vanaf mensen x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Je hebt een heel normaal gewicht hoor, maargoed. Minder snoepen is altijd goed.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Zolang je niet meer weegt dan je eigen lengte is het toch oké? Denk ik. ^^
    Dus zolang je niet meer weegt dan 74 kg? ^^
    Maarja, jij moet doen waar jij je goed bij voelt! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik haat 'ik ga aan de lijn' topics nu officieel.


    Get back motherfuckerz'

    Geesz schreef:
    Vanmiddag moesten wij nog ''jaloers'' zijn op het feit dat jij een zak snoep naar binnen werkt en nu wil je afvallen.. :')


    Hope goes lost but never dies.

    je weegt absoluut niet teveel, maar 5 kilo op 6 weken is wel heel veel ;o


    Fooled ya!

    Dude.
    That's sick.


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    Das een gezond gewicht, m'n beste. Ik ben exact even lang als jij en weeg 73 kilo. Dus vertel die lijntips maar aan mij.
    Kleiner & 90 kilo ftw.


    Life is hard and then we die