• ja want ik vind da ik veel te veel weeg (cat)
    ik ben 1.74. 13 jaar en weeg [weet neit of je eht mag zegge zo wel: 60 kilo]dus daar ga ik aan de GEZONDE lijn ik heb geduld genoeg en ga gewoon minder snoep en koek eten en beter ontbijten.
    hopelijk weeg ik dan na 6 weken 50 kilo of 55 k.


    heeft iemand tips voor een gezonde lijn?


    =

    Je BMI is indd goed en het is gezond gewicht hoor ik weeg 64 kilo en ben 1.71 ook goed dus je hoeft helemaal niet af te vallen hoor maar als je het wel doet doe het dan gezond a.u.b ;)

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Shade schreef:
    (...)
    *Heeft zitten rekenen*
    Volgens het voedingscentrum is je BMI 20... ik zou echt niet gaan lijnen. Ivm het puber zijn en dat je lichaam voedingstoffen nodig heeft etc.



    ik ga gewon geen koek,chocola en snoep meer eten vanaf vandaag,ik ga ehct geen maaltijden overslaan
    en verder eet ik al veel fruit dus ja xd


    =

    Jouw gewicht is prima voor je lengte, kan zelfs nog wel paar kilo's bij. Je groeit nog en hebt je voedingsstoffen nodig.
    Ik weet niet hoe je erbij komt om te gaan lijnen, maar om op jouw leeftijd al te gaan lijnen is echt niet verstandig!

    Wees verstandig en have fun..

    Ik weet het omdat ik zelf aan de lijn moest op een jongere leeftijd en werd duidelijk in de gaten gehouden door het ziekenhuis.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Zo was ik ook - je bent precies goed. (:
    Ik zou niet beginnen met lijnen, dat is het niet waard.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Niet lijnen, je bent goed zoals je bent en je moet al helemáál geen 50 kilo gaan wegen als je 1.74 bent. Jonge, ik ben 1.65 ofzo en ik weeg 55.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Torresss schreef:
    Ik doe met je mee :D.
    Maar wel gezond, gezond, gezond :Y)


    :''D


    =

    ik weet wel hoe :Y)

    je moet als je wakker wordt drink yoghurt eten (is soort vla maar dan met fruit)

    en dan na 2, 2 en een half uur ontbijten.

    later op de dag een appel en een boterham

    en dan avondeten ;D

    en als je wilt een toetje

    ( in de tussentijd wel sporten )

    zo doe ik dat
    & pas in me oude broeke ;D

    VIP schreef:
    ik weet wel hoe :Y)

    je moet als je wakker wordt drink yoghurt eten (is soort vla maar dan met fruit)

    en dan na 2, 2 en een half uur ontbijten.

    later op de dag een appel en een boterham

    en dan avondeten ;D

    en als je wilt een toetje

    ( in de tussentijd wel sporten )

    zo doe ik dat
    & pas in me oude broeke ;D

    1 boterham?Is dat niet een beetje weinig,ik bedoel heb je dan geen honger als je sport?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 21:26 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben juist veel te licht. en da's ook nie altijd leuk.
    maar tips

    fruit eten, niet teveel tussendoortjes, minder frisdrank, stap over op water ofzoiets


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Je moet niet lijnen, want het is normaal voor je leeftijd en lengte dat je dat weegt ;p

    Exercitus schreef:
    (...)
    1 boterham?Is dat niet een beetje weinig,ik bedoel heb je dan geen honger als je sport?

    jah ik eet maximaal 2 boterhamen en soms 4 xD


    =

    Als je honger of dorst hebt: water drinken.
    No kidding.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je bent pas 13, dus ik denk niet dat je moet diëten. Ik geef je ook geen tips, want de kans dat je op de 13e doorslaat is groot. Sorry.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hingucker schreef:
    Als je honger of dorst hebt: water drinken.
    No kidding.

    Als je honger heb moet je eten,je heb niet voor niets honger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Als je honger heb moet je eten,je heb niet voor niets honger.


    idd. al is het wel gezonder om ipv van frisdrank water ofzo te drinken. maar als je honger hebt, zeker geen water gaan drinken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."