• ... dat zij verschrikkelijk zou vinden, maar waar een jongen zich niet zoveel van aantrekt. (Niks in het seksuele gedeelte aub) Ik heb het namelijk nodig voor in een story, maar my mind komt op niks. :')


    I lost myself in FM airwaves

    Een jongen die zegt dat ie van je houdt, en plotseling van de een of de andere dag naar een ander gaat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan echt alleen maar aan lichamelijke dingen denken: ongesteldheid, doorlekken, wc-papier dat aan kleding blijft hangen, uitgelopen make-up etc. ><


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Ik kan echt alleen maar aan lichamelijke dingen denken: ongesteldheid, doorlekken, wc-papier dat aan kleding blijft hangen, uitgelopen make-up etc. ><

    Haha, ik zit echt te grijnzen met je. :'D Nee, een beetje extremer toch. :'D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 23:06 ]


    I lost myself in FM airwaves

    uhm, hij wordt door iemand gezoend, hij vind het niet erg 'want hij deed het niet' en zij is hysterisch omdat hij vreemdgaat. ofzo. jezus, mijn brein is echt leeg.


    It's time to be happy again.

    Als een meisje aan het snoepen is en een jongen zegt; 'pas op of je word nog dikker' ofzo ? D:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga mee met Reassurance.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat hij haar verschrikkelijk beledigt, terwijl hij het als grape bedoelde..?

    [strike]Is heel onorgineel[/strike]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 23:51 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ben het met Reassurance eens


    (Be)lieve in (you)rself