• Zondag werd er over me gepraat op het forum, en de raarste dingen gezegd. Voor mij kwetsend, maar ik was er neit. Ik kon niet op Q komen, ik was weg. Wie er wel was,is Charissa. Ze neemt het voor me op, en verdedigd mij, omdat ik het niet kon, want ik was weg. Charissa krijgt voor deze ozo lieve daad een ban voor 14 dagen. Alleen maar omdat ze mij verdedigd. En ik vind het dus unfair.

    Mensen praten over me als ik er neit ben, zodat ik niet terug kan praten, of het niet kan zien. Als dan een vriendin van mij het voor me opneemt, is het meteen dreigen.

    Leg me dat eens uit.!

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Niets anders dan sléchts lafheid.

    Weetje meid.. ik heb geen idee,waar het over ging het eenige wat ik kan zeggen is stap naar een mod en leg je verhaal uit^^


    Some angels have no wings.

    Weetje meid.. ik heb geen idee,waar het over ging het eenige wat ik kan zeggen is stap naar een mod en leg je verhaal uit^^

    Ze zien me aankomen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idunnow

    dat was wel in mijn topic en ik vond dat ze het ergens anders moesten gaan uitvechten..

    maar dat waren van die vragen als ;; wie is de meest koppige user
    etc etc.

    x_x en iemand begon toen met modder te gooien ..


    We can only learn to love by loving.

    Op mij, altijd op mij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Op mij, altijd op mij.


    IK zou er eerlijk gezegt schijt aan hebben, aan dat soort dingen moet je gewoon boven staan.. en denken van: jezus kleuter kijk naar je zelf met meest koppige user, nou krijg dan de tierelier maar!


    Some angels have no wings.

    En met dat koppige kan ik leven, want dat ben ik ook. Maar me belachelijk noemen en idioot, dat gaat me tever.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En met dat koppige kan ik leven, want dat ben ik ook. Maar me belachelijk noemen en idioot, dat gaat me tever.


    je hebt gelijk alleen die mensen zullen nooit het lef hebben om, het recht in je gezicht te zeggen!!!.....MAar ik zou die topic opzoeken en achterhalen ;)


    Some angels have no wings.

    (...)

    IK zou er eerlijk gezegt schijt aan hebben, aan dat soort dingen moet je gewoon boven staan.. en denken van: jezus kleuter kijk naar je zelf met meest koppige user, nou krijg dan de tierelier maar!

    Ik vind het gewoon laag, maar daar gaat het me niet om, het gaat me om het idee dat als iemand het voor me opneemt, het meteen als dreigen gezien word, en ze er een ban op gooien.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    lief, rustig maar.

    (...)
    Ze zien me aankomen.

    Als de mods het niet serieus vinden, vind ik dat niet normaal! ö
    Ondanks ja, you know...


    You move me ......... Kurt

    Ik vind het gewoon laag, maar daar gaat het me niet om, het gaat me om het idee dat als iemand het voor me opneemt, het meteen als dreigen gezien word, en ze er een ban op gooien.


    ik zou de topic achterhalen
    ! en dan alle goede info verzamelen e ndan naar modje stappen ^^


    Some angels have no wings.

    Lissa, ik ben niet pissed, ik ben gewoon rustig hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik was d'r ook niet bij. Maar mensen zwart maken is zo wie zo laf. En vooral zo als dat bij jou gebeurd is.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    lief, rustig maar.


    idd Ievs chill hunn..


    We can only learn to love by loving.