• Ik was gisteren door mijn tijdlijn op Facebook aan het scrollen toen ik dit tegen kwam:









    Zelf vond ik dit helemaal geweldig en heb ik me er kostelijk mee kunnen vermaken, dus ik dacht: waarom zou ik dit onthouden van de rest van Quizlet?!:Y)
    Anyways, ik wou dat bedrijven vaker dit soort reacties plaatsten (moet je net de goede werknemers hebben) want het is naast goede reclame voor hun gewoon heel leuk om te lezen!=3

    Wat vinden jullie? Hebben jullie wel vaker dit soort dingen gelezen?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    - verkeerd account, mijn excuses

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 22:19 ]


    Je mag er zijn

    Op Tumblr circuleren een aantal posts die hierop lijken. Het maakt me ergens soms een beetje ongemakkelijk, want idk, van die "coole" reacties zijn nu en dan ook gewoon heel onvriendelijk, en toch staat iedereen te applaudisseren dat een bedrijf een snappy persoon heeft gehuurd voor social media. Maar goed, ik doe er waarschijnlijk te moeilijk over. Soms is het inderdaad ook gewoon heel grappig. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Op Tumblr circuleren een aantal posts die hierop lijken. Het maakt me ergens soms een beetje ongemakkelijk, want idk, van die "coole" reacties zijn nu en dan ook gewoon heel onvriendelijk, en toch staat iedereen te applaudisseren dat een bedrijf een snappy persoon heeft gehuurd voor social media. Maar goed, ik doe er waarschijnlijk te moeilijk over. Soms is het inderdaad ook gewoon heel grappig. (krul)


    Deze is gelukkig niet onvriendelijk...en de klanten spelen het mooi mee haha, daarom vind ik het ook zo leuk!='3


    You were born original, don't die as a copy.

    Bedankt schreef:
    - verkeerd account, mijn excuses


    Geeft niet.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Geeft niet.<3


    Ik vind het wel geniaal van Hema, trouwens. Die persoon die reageert, verdient een medaille.


    Je mag er zijn

    Bedankt schreef:
    (...)

    Ik vind het wel geniaal van Hema, trouwens. Die persoon die reageert, verdient een medaille.


    *H&m :Y) Maar klopt, haha ik kan het ook wel waarderen.=3 Even een chocolade medaille in de winkel halen.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    HAHAHAHAHAH ik hield het even niet meer :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    HAHAHAHAHAH ik hield het even niet meer :')


    Mooi, dan is mijn missie ook weer volbracht!8'D


    You were born original, don't die as a copy.