Ik heb ontzettende ruzie met mijn twee beste vriendinnen, eigenlijk een hele tijd. Een poos terug maakte ik een topic over dat ze mij buitensloten en dat soort dingen, dat is nooit écht goed gepraat. Nu hebben we weer ruzie, omdat ik iets verzweeg. Dat is een heel erg lang verhaal, maar het komt er op neer dat het een grapje was van een vriendin en mij waar hun dus niets mee te maken hadden.
In ieder geval, uiteindelijk heb ik ze het verteld. Één vriendin is helemaal kwaad, de ander kon het eerst niets schelen. Nu zijn ze allebei flink pissig en halen ze die eerdere ruzie weer naar boven en kraken ze me weer helemaal af.
De laatste tijd zijn ze echt veranderd, altijd als ik wilde afspreken met ze konden ze niet, ze gingen al iets met zijn tweeën doen. Wanneer ik een keer niet kon werden ze kwaad en deed ik alles fout.
Ik weet zelf ook wel dat ik misschien niet perfect en ideaal ben, maar dan hoeven ze me toch niet zo ontzettend te laten vallen. Ze hoeven me niet compleet voor lul te zetten, me uitlachen om alles wat ik doe en lullige opmerkingen te maken, ze hoeven me toch niet compleet onzeker te maken? Schijnbaar wel, en het is ze allemaal gelukt.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.