• ik heb zeg maar nu een soort van mailtje helemaal klaar getypt staan voor de jongen waar ik maandag nacht mee gezoend heb, en dan niet 1 keer gezoend, maar echt bijna de hele avond,,
    het is geen liefdesverklaring ofzo, maar aan het einde van de avond waren we elkaar een beetje kwijt geraakt en me vrienden liepen een beetje te kloten en hadden me in de armen van een andere jongen geduwd (en ik weet niet waarom, maar daar heb ik toen ook 1 keer mee gezoend) en dat heeft die eerste jongen gezien, dat weet ik want hij heeft me de rest van de nacht niet meer aangekeken,,
    maar ik voel me daar best lullig over, en nu heb ik dus een mail voor hem klaar staan, en ik weet niet goed of ik hem nu moet verzenden of dat ik het gewoon zo moet laten, en gewoon doorgaan naar de volgende om het zo maar te noemen,,
    want het zit gewoon niet helemaal lekker, vooral ook omdat ik normaal nooit zomaar met iemand zoen zeg maar,,
    maar moet ik het mailtje nu wel of niet versturen?

    oké bedankt als je het allemaal gelezen hebt, kon ik het toch nog ergens kwijt(A)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:54 ]


    Never forget the things that make you smile

    Gewoon doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je die eerste jongen echt leuk vind, zou ik het gewoon versturen. Want anders denk ik niet dat je snel weer met hem zult praten of zo, omdat hij je de rest v/d avond niet meer heeft aangekeken.


    FML

    Sorry verkeerd begrepen. Ja, gewoon versturen. (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:00 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wie niet waagt, die niet wint. Sturen dus, anders ga je je toch blijven afvragen 'Wat als...'.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dutchess schreef:
    Als je die eerste jongen echt leuk vind, zou ik het gewoon versturen. Want anders denk ik niet dat je snel weer met hem zult praten of zo, omdat hij je de rest v/d avond niet meer heeft aangekeken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    echt mensen bedankt!
    ik wist het gewoon niet helemaal zeker, omdat ik stiekem best wel een schijtluis ben;) vooral met dit soort dingen


    Never forget the things that make you smile

    Stuur het, het minste dat je die jongen kan geven is toch een sorry.


    None but ourselves can free our minds.

    Sam zegt ja. En als je het helemaal eerlijk wil spelen zou je erin kunnen zeggen om het nog eens persoonlijk toe te kunnen lichten.


    No growth of the heart is ever a waste

    doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    goed, ik heb hem verstuurd, en nu maar kijken of hij gaat reageren,,
    maar bedankt:)


    Never forget the things that make you smile

    Succes! <3
    ik hoop dat ie het snapt!

    doendoendoendoe(A)
    ik vind dit op een vage manier super lief:)

    (vraag me niet waarom)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt