• Hjj!!
    Ik heb dus een rare vraag xP Hoe onthoude jullie mensjes dat wanneer jullie pil moete neme?? Ik vergeet het dus ALTIJD he!!xD Ik neem hem bijna altijd te laat en ik heb al zoveel geprobeerd... Een alarm instelle,en dan gaat dat af en denk ik: 'waarom gaat dat alarm af?' Duss,, ik vraag nu: Hoe onthouden jullie het??

    Xx(K)

    unserleben schreef:
    Ik doe dat altijd als ik mijn lenzen uitdoe, die pildoosding ligt erlangs ;) combineer het met iets dat je doet? dan vergeet je het niet

    Exactly.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik slik hem alleen in de tijden dat mijn vriend in Nederland is en die helpt me wel herinneren! _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ^Lol. Je weet wel dat er veel van die pillen zijn waarop je mag pas vertrouwen dat ze werken nadat je ze 3 maand hebt geslikt he?

    Maar ik heb ze gewoon bij mijn tandenborstel liggen. Dan zie ik ze gewoon. Ik vergeet ze maar heel af en toe. Ik het begin was dat wel een ramp, maar toen hielp me moeder me eraan herineren.

    Ik neem hem niet. Mijn moeder verbied het me, eigenlijk.


    All this dampness is damp.

    Ben ik blij dat ik dat niet hoef te slikken.


    *insert philosophical cringe expression here*

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben van de pil afgestapt omdat ik niet meer voor vrijwillig hormonen slikken ben -note aan iedereen, ga hierover niet met mij in discussie, dit win je niet (cat)- dus eigenlijk geen idee. Vroeger vergat ik het eigenlijk nooit.


    Stomme vraag misschien, maar wat gebruik je dan? Want ik vind namelijk dat je helemaal gelijk hebt, maar ik heb nog niets gevonden dat net zo goed of beter werkt..

    Ik heb een alarm om half 10 's avonds op me mobiel aangezet zodat ik m niet vergeet. En als ik ergens naar toe ga zorg ik gewoon dat ik die strip in m'n zak heb zitten of me portomonnee ofzo


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik slik hem niet. :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 0:35 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Stomme vraag misschien, maar wat gebruik je dan? Want ik vind namelijk dat je helemaal gelijk hebt, maar ik heb nog niets gevonden dat net zo goed of beter werkt..


    Gewoon geen pil? :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nerveus schreef:
    Ik slik hem niet, dus no problem :D


    -

    Ik slik hem een jaartje al.
    Ik neem hem elke avond in tegelijk met me moeder.
    Dus dat vergeet je niet zo snel :')


    "Don't look back, you're not going that way."

    Lefevre schreef:
    (...)

    Gewoon geen pil? :'p


    Ja maar dat werkt niet net zo goed of beter :p

    naast mijn tandenborstel, maar ik vergeet hem nog de helft van de tijd (a)


    Fooled ya!

    Het is gewoon een routine geworden. Altijd na het opmaken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Ja maar dat werkt niet net zo goed of beter :p


    Spiraaltje?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny