• Ik moest vandaag half vijf -dat was turkste tijd, dus dat wil zeggen half vier in Nederland- opstaan om naar het vliegtuig te vertrekken. Om half zes werden we met een bus opgehaald en naar het vliegveld gebracht, dat duurde twee uur en om tien uur zaten we in de lucht.
    Maar, dat boeit niet. Ik was helemaal kapot, want de avond ervoor was het al best laat geworden door voetbal kijken in het hotel. Ik viel in slaap en toen ik wakker werd keken mijn ouders me heel vaag aan. We gingen toen al bijna landen, dus ik had lang geslapen, ongeveer drie uurtjes. Komen mijn ouders aan: "Laura, je sliep met je ogen open. T zag er doodeng uit, want je staarde de hele tijd recht vooruit en meer deed je niet.."


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    LMAO.
    Zoiets had ik een paar dagen terug ook.
    Toen werd ik 'wakker' maar had al die tijd m'n ogen open.
    Weirddd.


    I've got your back like a bra strap.

    HAHAHA, lmfao. Dat lijkt me er echt vet eng uit zien.

    Enne, jij terug van vakantie: Gelijk paar topics erbij, hehe. LAURA IZ BACK.
    _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik let wel op, straks krijg ik weer een waarschuwing haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik moest eens 's nachts vertrekken toen ik naar Kreta ging , en ik heb ook de hele reis geslapen ^^


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    OMG wat eng! dat heb ik nog nooit gehad.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Dat is freaking eng. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben voor er voor het eerst achtergekomen in de Filippijnen. Ik was 7 jaar en sliep met een aantal mensen op een kamer, waar ik een jongetje met z'n ogen open zag slapen. Dus ik metm'n hand voor z'n gezicht om te kijken of hij wakker was, maar hij bleek diep in dromenland. Het was het apartste dat ik ooit heb gezien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn neefje doet dat, ik vind dat echt eng ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn kat doet dat, maar dan draaien haar ogen weg en zie je gewoon het wit van haar ogen en dàt is eng. :Y)


    All was well.

    Eerlijk gezegd, vind ik dat nogal eng? Serieus.
    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Joker schreef:
    HAHAHA, lmfao. Dat lijkt me er echt vet eng uit zien.

    Enne, jij terug van vakantie: Gelijk paar topics erbij, hehe. LAURA IZ BACK.
    _O_


    Smiling but close to tears.

    VivaEspana schreef:
    Eerlijk gezegd, vind ik dat nogal eng? Serieus.
    (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nog nooit gezien, wel interessant x)


    You are beautiful, you are love.