• Dit is misschien aanstellerij, maar ik zit met een niet zo'n prettig gevoel en ik kan het even nergens kwijt.

    Me vriend zou vanavond naar een feest gaan met collega's van hem. Oke no problemo. Maar opeens ging die niet meer. Naja, oke nog niks aan de hand. Maar na een paar uur, ongeveer een half ur geleden zegtie ineens dat ie toch maar wel gaat, en veel gaat zuipen enzo. Terwijl die daarvoor lekker tegen mij zat te zeggen dat als die ging, dat ie dan teveel vrouwen achter zich aan zou hebben, en dat soort dingen. Nou, er zijn genoeg meisjes die hem aantrekkelijk vinden.. Maar ja, om dat nou tegen mij te zeggen, en daarna OOK nog eens te zeggen dat ie daar wel heen gaat en veel gaat zuipen is niet echt leuk voor mij. Hij heeft mijn vertrouwen in hem al 1x flink naar beneden gehaald, en dit vind ik ook iets wat ik minder leuk vind..

    -Sorry voor mijn gezaag, maar ik moest het even kwijt..-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Is geen gezaag, ik snap dat je je rot voelt.

    Misschien kun je dit morgen tegen hem vertellen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je hebt gelijk, als mijn vriend dat zou zeggen zou ik hem even goed vertellen hoe ik erover denk.

    Het beste is toch om te vertellen hoe jij er over denkt en dat hij je vertrouwen flink heeft laken zakken.
    Vraag ook waarom hij ineens wel naar dat feestje wilt.

    Succes meid. <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Reassurance schreef:
    Is geen gezaag, ik snap dat je je rot voelt.

    Misschien kun je dit morgen tegen hem vertellen?

    Ja ik zou morgen ook al naar hem toe gaan, ik ga het zeker wel zeggen, maar hij is nooit serieus.. Zelfs als ik serieus wil praten gaat hij er grapjes van maken en weet ik nooit of hij echt iets meent of niet. :[


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zeg gewoon dat je er echt mee zit en gewoon wilt dat hij oprecht reageerd zonder grapjes, omdat hij je anders op dit moment echt kwetst. Als hij echt om je geeft begrijpt hij dat wel en zal hij heus zijn best doen voor je om te luisteren en je te begrijpen.

    Ik vind het rottig voor je, maar praat het morgen lekker met hem uit en ga vanavond gewoon rustig slapen. Het komt allemaal wel goed (flower)


    Wie du mir, so ich dir.