• naar m'n tante, omdat we een tent van haar mochten lenen voor op Pukkelpop en toen ging ze voordoen hoe je hem moest opzetten enzo ~ aangezien we geen enkele ervaringen met kamperen hebben lol.
    En nu heb ik zo zin in Pukkelpop hahah :9~
    Waar hebben jullie op dit moment zin in? (iets wat je over een tijdje gaat doen) (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Overmorgen met mijn BFF naar Roffa<3 Daar hebben we beide erg veel zin in :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    4 dagen naar Lisse voor Castlefest. Ik heb het zo ontzettend gemist. Ik heb echt zowat moeten huilen toen ik vorig jaar naar huis moest.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb zin in morgen, want dan heb ik clip opnames van MakeBelieve. En ik heb zin in donderdag, want dan ga ik naar mijn crush en naar een vriendin van me om bij te kletsen (: Oh, en zaterdag ga ik uit in Amsterdam, daar heb ik ook zin in. En verder kijk ik heeeeeel erg uit naar Lowlands!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ging eerst ook naar Pukkelpop, maar ik vertrek overmorgen naar Griekeland, dusja ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Morgen ga ik shoppen met een vriendin die meegaat naar Lowlands, dus dat wordt de hele dag allemaal dingen bespreken. Ook over de tent en al die zooi enzo :3 En kleren kopen natuurlijk :'D
    En ik Lowlands zelf (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hetzelfde.


    I lost myself in FM airwaves

    Ik heb zin in morgen en de andere dagen dat ik mijn vriendje zie =3


    Keep on smiling

    Ik heb zin in vrijdag, want dan heb ik met 2 vriendinnen amaretto/martini-avond. Dan heb ik zin in de leidersverdeling van de scouts die nog niet gepland is, ook al wordt dat een serieuze en moeilijke zaak. Het is gewoon gezellig met z'n allen. En in Pukje heb ik ook wel zin, nog niet heel heel veel. Maar al een basis. :')

    En ik heb ook zin in een frikadel.


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    En ik heb ook zin in een frikadel.

    Doe er een in de pan. :Y)
    Ik heb ook zin in een croissantje met nutella erop.

    Mixtape schreef:
    (...)
    Doe er een in de pan. :Y)
    Ik heb ook zin in een croissantje met nutella erop.

    In de frietketel gaat rappper denk ik.
    Ahja, ik kan nu moeilijk gaan kokkerellen? :'d


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    In de frietketel gaat rappper denk ik.
    Ahja, ik kan nu moeilijk gaan kokkerellen? :'d

    Feit, kan je moeilijk doen.
    En bij ons is de pan sneller want eerder de frietketel warm is ofzo heb ik er al lang een in de pan gebakken.

    Maandag op vakantie met me vriend en 2 vrienden!
    Ik verheug me er al de hele vakantie op.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.