• Dat veel jonge mensen het sletterig vinden als iemand een string draagt. Ik bedoel, je bent toch ook geen halve jongen als je een boxer aanhebt? Als het fijn zit, what's the problem..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb er niets op tegen dat mensen strings en boxers dragen. Ik doe ook beide. Ik vind ze beide heerlijk zitten.
    Het is inderdaad pas sletterig als je het aandoet een halve meter boven je kont om ermee op te vallen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik vind dat niet slettig (cat)
    wel als ze het boven hun broek trekken zodat je het superhard ziet.
    Voor de rest zie ik het probleem niet.


    everybody needs a song.

    Oké, het komt er nu dus op neer. Dat de mensen (die geen strings dragen) het sletterig vinden als meisjes strings dragen en ook maar íéts te zien zijn. Terwijl dat natuurlijk niet sletterig is als je boxers of gewone slipjes ziet. Yeah right. Laat mij dan maar lekker gewoon die string dragen (':


    your eyes are like stars in the night.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Don't. Ever. Ik zag laatst nog iemand lopen met een boxer onder zo'n veeeeet strakke broek, het scheelde niet veel of je kon de steken in de naden tellen.


    Haha, oké, dat is redelijk fout. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    maardoen meetse meisjes niet ook voor als ze een vriend hebben
    want ik vond t in iedergeval beetje stom uitzien met boxer aan als meisjeszijnde ofzo
    als je snapt wat ik bedoel


    livng my life and got stress no more

    Poseidon schreef:
    Oké, het komt er nu dus op neer. Dat de mensen (die geen strings dragen) het sletterig vinden als meisjes strings dragen en ook maar íéts te zien zijn. Terwijl dat natuurlijk niet sletterig is als je boxers of gewone slipjes ziet. Yeah right. Laat mij dan maar lekker gewoon die string dragen (':

    Hahaha echt he. En daarbij. Als je je boxer zo hoog optrekt dat hij zo ver erbovenuit komt, draag je volgens mij ook al bekant een string. Of je nou de rand van een boxer of de rand van een string ziet, een rand is een rand.
    @Cloudburst, vind ik dus ook ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Hahaha echt he. En daarbij. Als je je boxer zo hoog optrekt dat hij zo ver erbovenuit komt, draag je volgens mij ook al bekant een string. Of je nou de rand van een boxer of de rand van een string ziet, een rand is een rand.
    @Cloudburst, vind ik dus ook ^^

    Hahaha. Ja. Anyways, ik ga 'm echt niet uit doen voor mensen die me sletterig vinden ofzo. Altijd beter dan niets.(nerd)


    your eyes are like stars in the night.

    Een string dragen is niet sletterig zolang hij niet kilometers boven je broek uit komt. En ach, tis je eigen keuze wat je draagt, ik houd van boxers maar als ik een witte broek aan wil doe ik toch een string aan, anders zie je die randjes inderdaad heel erg x|


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hahaha. Ja. Anyways, ik ga 'm echt niet uit doen voor mensen die me sletterig vinden ofzo. Altijd beter dan niets.(nerd)

    Oh dat doe ik wel altijd. Ter plekke.
    Haha grapje :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Oh dat doe ik wel altijd. Ter plekke.
    Haha grapje :'D

    HAHAHAHAHAHA. You go girl :'D Keertje samen doen dan? -wbw-


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHA. You go girl :'D Keertje samen doen dan? -wbw-

    Hahaha we zouden toch nog afspreken deze vakantie, dan gaan we gewoon mensen op straat een buttflash geven jonge :'DD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Strobelight schreef:
    Ik zou het denk ik niet leuk vinden moest ik rondlopen met een koord in mijn reet...

    Maar het is je eige keuze, ik ken iemand die strings draagt, en dat is helemaal niet sletterig


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik draag alleen een string als ik een joggingbroek aanheb; anders zie je het zo en dat ziet er niet uit.
    Maar inderdaad wat er gezegd is; als ie er bovenuit komt, dan is het sletterig.

    @Outlaw
    Ik snap iets niet. Wat heeft het trouwens met tampons te maken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Outlaw schreef:
    (...)
    Hahaha we zouden toch nog afspreken deze vakantie, dan gaan we gewoon mensen op straat een buttflash geven jonge :'DD

    JUAH. Weetje, zullen we dagje eindhoven doen? Is toch kermis daar. (krul) Wacht, dit kan beter via gb :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Hingucker schreef:
    Ik ben het eens met Afterlife en Reassurance.


    Don't walk. Run, you sheep, run.