• Dat veel jonge mensen het sletterig vinden als iemand een string draagt. Ik bedoel, je bent toch ook geen halve jongen als je een boxer aanhebt? Als het fijn zit, what's the problem..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ligt eraan hóe jong.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ligt eraan wat voor string het is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ligt eraan wat voor string het is.


    En dat, ja.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou het denk ik niet leuk vinden moest ik rondlopen met een koord in mijn reet...

    Maar het is je eige keuze, ik ken iemand die strings draagt, en dat is helemaal niet sletterig

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 16:35 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ken niemand dat vind dat een string fijn zit. Integendeel, iedereen zegt dat het heel vervelend is. Dus hieruit leid ik af; diegene die een string dragen, ondanks dat het vervelend is, doen dat gewoon om op te vallen of de slet uit te hangen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben het eens met Afterlife en Reassurance.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ligt eraan hoe oud zo'n meisje is. : Tussen de 10 en de 13 vind ik wel jong.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cloudburst schreef:
    Ik ken niemand dat vind dat een string fijn zit. Integendeel, iedereen zegt dat het heel vervelend is. Dus hieruit leid ik af; diegene die een string dragen, ondanks dat het vervelend is, doen dat gewoon om op te vallen of de slet uit te hangen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Cloudburst schreef:
    Ik ken niemand dat vind dat een string fijn zit. Integendeel, iedereen zegt dat het heel vervelend is. Dus hieruit leid ik af; diegene die een string dragen, ondanks dat het vervelend is, doen dat gewoon om op te vallen of de slet uit te hangen.

    Hartelijk bedankt. Als je hem een paar keer hebt aangehad wen je eraan en voel je het niet eens meer, zit het fijner als een boxer of een onderbroek én zie je geen onderbroeknaden, wat ik juist sletterig vind. Je bent pas sletterig met een string als je hem 3 meter boven je broek optrekt.
    Ik vind het ironisch als mensen zeggen dat ze geen touw in hun reet willen maar wel tampons gebruiken. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cloudburst schreef:
    Ik ken niemand dat vind dat een string fijn zit. Integendeel, iedereen zegt dat het heel vervelend is. Dus hieruit leid ik af; diegene die een string dragen, ondanks dat het vervelend is, doen dat gewoon om op te vallen of de slet uit te hangen.

    Het kan ook nog dat ze een string dragen omdat je anders die naden van je onderbroek door je broek heen ziet, he :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whatever, het maakt mij niet uit wat iedereen draagt. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Outlaw schreef:
    (...)
    Hartelijk bedankt. Als je hem een paar keer hebt aangehad wen je eraan en voel je het niet eens meer, zit het fijner als een boxer of een onderbroek én zie je geen onderbroeknaden, wat ik juist sletterig vind. Je bent pas sletterig met een string als je hem 3 meter boven je broek optrekt.
    Ik vind het ironisch als mensen zeggen dat ze geen touw in hun reet willen maar wel tampons gebruiken. X:


    Meisjes waarbij je niet kan zien dat ze een string dragen, is het natuurlijk niet sletterig. Maar zoals je zelf zegt: diegenen die het laten zien, dat is sletterig.
    Dat spreekt voor zich, want als je het niet kan zien, kan je het ook niet weten. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Het kan ook nog dat ze een string dragen omdat je anders die naden van je onderbroek door je broek heen ziet, he :Y)


    Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar dat zou je ook wel kunnen oplossen met een boxershort (zoals die van pieces). ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Hartelijk bedankt. Als je hem een paar keer hebt aangehad wen je eraan en voel je het niet eens meer, zit het fijner als een boxer of een onderbroek én zie je geen onderbroeknaden, wat ik juist sletterig vind. Je bent pas sletterig met een string als je hem 3 meter boven je broek optrekt.
    Ik vind het ironisch als mensen zeggen dat ze geen touw in hun reet willen maar wel tampons gebruiken. X:


    your eyes are like stars in the night.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar dat zou je ook wel kunnen oplossen met een boxershort (zoals die van pieces). ;D

    Don't. Ever. Ik zag laatst nog iemand lopen met een boxer onder zo'n veeeeet strakke broek, het scheelde niet veel of je kon de steken in de naden tellen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.