• Dat veel jonge mensen het sletterig vinden als iemand een string draagt. Ik bedoel, je bent toch ook geen halve jongen als je een boxer aanhebt? Als het fijn zit, what's the problem..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind een string dragen totaal niet sletterig.
    je hebt er toch een broek over? als je sletterig wilt zijn doe je een veeels te kort rokje aan of een veel te diep uitgesneden shirtje maar string dragen is totaal niet sletterig.

    Average schreef:
    ik vind een string dragen totaal niet sletterig.
    je hebt er toch een broek over? als je sletterig wilt zijn doe je een veeels te kort rokje aan of een veel te diep uitgesneden shirtje maar string dragen is totaal niet sletterig.

    Amen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het niet sletterig. Er zit nog een broek overheen dus het is niet sletterig. Wel als hij een meter boven je broek uitkomt. Anders vind ik van niet. (:

    Als 'ie flink boven je broek uitsteekt, en je dan ook nog zo een leuk naveltruitje aan hebt, dan krijg je mij wel aan het shaken hoor. Ga dan gewoon gelijk naakt, vinden jongens veel leuker.


    Life is hard and then we die

    Bij sommige meiden vind ik het best mooit staan als hij een klein beetje boven de broek uisteekt. Wanneer het gecombineert wordt me een rokje tot halverwege je reet en een tepeltruitje vind ik het iets minder worden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Strings zitten niet makkelijk vind ik (':


    Keep on smiling

    Mijn wiskundelerares/eenkutwijf/mijnmentrix heeft haar string altijd een kilometer boven d'r broek uitsteken. Dat is gewoon echt nasty.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het niet echt sletterig tenzij met een veel te kort rokje of als het meters boven je broer uitsteekt... Mijn lerares sei (vn vroeger) droeg altijd witte linne broeken met een felrode string onder,, gevolg, je kon het hele lesuur naar haar blote kont staren xP

    Cloudburst schreef:
    Ik ken niemand dat vind dat een string fijn zit. Integendeel, iedereen zegt dat het heel vervelend is. Dus hieruit leid ik af; diegene die een string dragen, ondanks dat het vervelend is, doen dat gewoon om op te vallen of de slet uit te hangen.

    Dan ken je er nu wel eentje. En ook nog eentje die níet daardoor wilt opvallen en zéker niet sletterig is. ;D En naast het feit dat ik ze wel lekker vind zitten, ziet het er ook een stuk mooier uit als je een strakke of witte broek aanhebt. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik draag vanaf mijn 15e strings. Vind ze wel lekker zitten, maar ik draag ook wel eens boxers. Onder een rokje.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als de broek half op de knieën hangt en de string toto de oksels komt wel ja. Of als je die door de broek heen ziet. Als ik eerlijk ben vind ik het wel sletterig(zo zou ik het niet omschrijven maar ok) als je de rand(en meer) van een string ziet dan van een boxer,wand een boxer bedenkt het nog een een string niet.
    Sowieso vind ik het een erg vreemd kledingstuk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 15:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Outlaw schreef:
    (...)
    Hartelijk bedankt. Als je hem een paar keer hebt aangehad wen je eraan en voel je het niet eens meer, zit het fijner als een boxer of een onderbroek én zie je geen onderbroeknaden, wat ik juist sletterig vind. Je bent pas sletterig met een string als je hem 3 meter boven je broek optrekt.
    Ik vind het ironisch als mensen zeggen dat ze geen touw in hun reet willen maar wel tampons gebruiken. X:


    Nou, ik vind het precies niet fijn om rond te lopen met het gevoel dat je niéts aan hebt. ;x
    En, als het zichtbaar is, de string, dan is het wel sletterig maar zo niet, dan niet natuurlijk want dan weet je niet eens dat die persoon een string draagt. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    Als 'ie flink boven je broek uitsteekt, en je dan ook nog zo een leuk naveltruitje aan hebt, dan krijg je mij wel aan het shaken hoor. Ga dan gewoon gelijk naakt, vinden jongens veel leuker.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ligt eraan hoe jong je bent en hoe je die string draagt.
    Sommigen dragen het onder een kort rokje. Of dragen ze een zwarte onder een witte broek of, laten ze het boven hun broek uitkomen.
    Dan vind ik het sletterig. Anders niet D:

    Exercitus schreef:
    Als de broek half op de knieën hangt en de string toto de oksels komt wel ja. Of als je die door de broek heen ziet. Als ik eerlijk ben vind ik het wel sletterig(zo zou ik het niet omschrijven maar ok) als je de rand(en meer) van een string ziet dan van een boxer,wand een boxer bedenkt het nog een een string niet.
    Sowieso vind ik het een erg vreemd kledingstuk.

    Als de rand van een string boven je broek uitkomt 'bedekt' dat hetzelfde als een boxer hoor?
    Nou, ik vind het precies niet fijn om rond te lopen met het gevoel dat je niéts aan hebt. ;x

    Je hebt ook niet niets aan. Dát zou pas ranzig zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.