• Echt, ik ben dit beu. Na tien jaar kan ik eindelijk weer mijn familie zien, maar er doemen enkel maar problemen op.
    Eerst lieten ze ons onze paspoorten niet maken, onze nieuwe auto zat vast op een stomme boot waardoor het weer een week werd uitgesteld en nu wil Belgacom ons voor de rechter slepen omdat we hun rekeningen niet betalen (sidenote: er is bij ons geen enkele belgacom aansluiting)
    En nu ben ik gwn heel boos - om het zacht uit te drukken - en wil ik met dingen gooien.
    Er is echt altijd iets.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 12:14 ]


    Jaybee dude (:

    Hunter schreef:
    (...)

    Maar dit gaat niet over dingen in andere landen. Dit gaat over haar. Niet over alle anderen. En zij vind dit vervelend, en dat is het ook. En ze weet heus wel dat er andere mensen in het buitenland wonen, met zulke problemen. Maar daar gaat het niet over.


    Ik vind het ook erg en vervelend en ik wil niet vervelend doen en ik weet ook dat het over haar gaat en zo. Maar oké laat het maar, ik krijg hier toch nooit mijn gelijk (:


    The more I get, the more I want.

    Meh schreef:
    Houden we 't aardig? : )


    jahoor ;D


    The more I get, the more I want.

    Mooimooi :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hence schreef:
    (...)

    Ik zeg toch dat ik dit ook erg vind? Jezus, en als je mensen zonder huis en eten niet erger vind dan is er wel iets mis met je. Kinderen in Afrika hun buikjes zwellen op omdat ze geen eten krijgen, kunnen zij daar iets aandoen? Nee, zij krijgen zelfs geen toekomst. Ik vind dit ook echt erg maar soms moet je gewoon effe nadenken en stilstaan bij wat er in de wereld gebeurt. Geloof me, iedereen heeft wel tegenslagen.

    Het spijt me wel hoor, maar ik vind persoonlijk dat alle problemen gelijk staan. Of je nou geen huis hebt of een opgezwolle buikje. Wat meestal komt omdat die kinderen alleen maar een beetje rijst krijgen en geen afwisseling in hun eetpatroon hebben en afwisseling in wat je eet is belangerijk. Dat mensen geen toekomst krijgen is sneu maar tegenwoordig zijn daar ook hulporganisaties en goede doelen voor die heel veel kinderen en mensen al wel een goede toekomst geven. En door jouw eerste reactie komt het over alsof je dit niet erg vind. Tuurlijk weet ze dat er ergere dingen gebeuren, maar omdat dit zo tegen zit hoeft zij toch niet te denken: 'Er zijn mensen in de wereld zonder huis, zonder toekomst of mensen die elke dag hetzelfde eten daar moet ik maar aan denken dan is dit niet erg.' Nou het spijt me hoor maar als jij vind dat je daar aan moet denken als je zoiets gebeurt ben je niet helemaal lekker hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hence schreef:
    (...)

    Ik vind het ook erg en vervelend en ik wil niet vervelend doen en ik weet ook dat het over haar gaat en zo. Maar oké laat het maar, ik krijg hier toch nooit mijn gelijk (:

    Dat komt ook, omdat je geen gelijk hebt. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Het spijt me wel hoor, maar ik vind persoonlijk dat alle problemen gelijk staan. Of je nou geen huis hebt of een opgezwolle buikje. Wat meestal komt omdat die kinderen alleen maar een beetje rijst krijgen en geen afwisseling in hun eetpatroon hebben en afwisseling in wat je eet is belangerijk. Dat mensen geen toekomst krijgen is sneu maar tegenwoordig zijn daar ook hulporganisaties en goede doelen voor die heel veel kinderen en mensen al wel een goede toekomst geven. En door jouw eerste reactie komt het over alsof je dit niet erg vind. Tuurlijk weet ze dat er ergere dingen gebeuren, maar omdat dit zo tegen zit hoeft zij toch niet te denken: 'Er zijn mensen in de wereld zonder huis, zonder toekomst of mensen die elke dag hetzelfde eten daar moet ik maar aan denken dan is dit niet erg.' Nou het spijt me hoor maar als jij vind dat je daar aan moet denken als je zoiets gebeurt ben je niet helemaal lekker hoor.


    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor ;p Op één ding na dan, sommige mensen zouden daar wel aan moeten denken want zij die zichzelf niet bewust zijn van wat er rond hun gebeurt, blazen de domste dingen op in een heel drama. En daar kan ik echt niet tegen.. Oja en ik vind dat sommige problemen erger zijn dan andere.


    The more I get, the more I want.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat komt ook, omdat je geen gelijk hebt. ;x


    mmh, je bent gemeen haha


    The more I get, the more I want.

    Hence schreef:
    (...)

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor ;p Op één ding na dan, sommige mensen zouden daar wel aan moeten denken want zij die zichzelf niet bewust zijn van wat er rond hun gebeurt, blazen de domste dingen op in een heel drama. En daar kan ik echt niet tegen.. Oja en ik vind dat sommige problemen erger zijn dan andere.

    Dat is alleen zo met mensen die problemen maken van dat ze die nieuwe tas van Gucci niet krijgen dat is dom. Maar dat zijn geen echte problemen en dit wel. En ik vind niet dat het erger is dat je geen huis hebt of je famillie niet kan zien het is beide heel vervelend gewoon en ik vind niet dat je kan zeggen wat erger is, want je weet niet hoe het voor de mensen zelf is. En al haar problemen zijn er veel en dan willen ze hun gezin ook nog eens voor de rechter slepen voor iets wat hun helemaal niet gedaan hebben. Dat is toch zielig? En als dat er nog eens bij komt met dat iets niet doorgaat waar je je heel erg op verheugt had door allemaal kleine dingetjes is dat echt wel even te veel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hence schreef:
    (...)

    mmh, je bent gemeen haha

    Weet ik, haha. Nee ik heb in discussies gewoon graag mijn gelijk als ik van mezelf heel zeker weet dat ik niet fout zit. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jullie hebben beide gelijk en nu weer On-topic, want het gesprek dwaalt een beetje af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snap beiden jullie mening _O_


    Jaybee dude (:

    NYC schreef:
    (...)
    Weet ik, haha. Nee ik heb in discussies gewoon graag mijn gelijk als ik van mezelf heel zeker weet dat ik niet fout zit. ;x


    haha, ik vind dat we beiden toch wel gelijk hebben (cat)


    The more I get, the more I want.

    Hence schreef:
    (...)

    haha, ik vind dat we beiden toch wel gelijk hebben (cat)

    haha, ja oké. Er zijn ergere dingen op de wereld maar dit is ook erg. Laten we het daar op houden. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ámen.


    Jaybee dude (:

    NYC schreef:
    (...)
    haha, ja oké. Er zijn ergere dingen op de wereld maar dit is ook erg. Laten we het daar op houden. (cat)


    dat is very good c:


    The more I get, the more I want.