• Echt, ik ben dit beu. Na tien jaar kan ik eindelijk weer mijn familie zien, maar er doemen enkel maar problemen op.
    Eerst lieten ze ons onze paspoorten niet maken, onze nieuwe auto zat vast op een stomme boot waardoor het weer een week werd uitgesteld en nu wil Belgacom ons voor de rechter slepen omdat we hun rekeningen niet betalen (sidenote: er is bij ons geen enkele belgacom aansluiting)
    En nu ben ik gwn heel boos - om het zacht uit te drukken - en wil ik met dingen gooien.
    Er is echt altijd iets.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 12:14 ]


    Jaybee dude (:

    Hence schreef:
    (...)

    dat is very good c:

    mooi (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Ik vind dit ook lullig van wat er met je gebeurd is! Ik zou ook zo reageren! Belgacom is gewoon een bedrijf vol met afzuigers! En wat betreft, misschien zal er iets slechts gebeuren wanneer je bij je familie bent en daarom iets je daarvan weerhoudt? Ik zeg niet dat het waar is, want dit is best wel veel toeval.. Maar misschien moet je een beetje geduld hebben. Het komst heus wel goed. Veel sterkte.(flower)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 14:47 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.