• Een vriendin van mij wilt haar laptop helemaal leeg maken, dus alles verwijderen wat erop staan van bestanden en progamma's. Maar wij beiden weten niet hoe dat moet, dus wil iemand me vertellen hoe je dat moet doen? Dankje (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Alles naar de prullenbak verplaatsen en die dan legen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Enough schreef:
    Alles naar de prullenbak verplaatsen en die dan legen?


    En uren bezig zijn, nee dankje.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    En uren bezig zijn, nee dankje.

    Kan je niet gewoon de map documenten erheen slepen? En dan daarna de volgende map etc. ipv file voot file?


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)
    Kan je niet gewoon de map documenten erheen slepen? En dan daarna de volgende map etc. ipv file voot file?


    Maar er moeten ook progamma's worden verwijderd. En een progamma kun je niet verwijderen door gewoon in prullenbak te zetten, dat moet je via progammatoegang en-instellingen doen maar om dan alles te verwijderen duurt dat ook veel te lang. Maar we weten gewoon niet je je een laptop moet formatteren


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oh ;x. Dan heb ik echt geen idee. Misschien kun je er iemand bijhalen die iets meer van pc's afweet?


    I am an idiot, I move.

    Bij een winkel ofzo?
    Een vriend van m'n vader zit in de computer wereld zeg maar:P, en die had onze computer leeg gemaakt, dus alle bestanden/programma's eraf gehaald..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Misschien even op internet opzoeken hoe je het ding kan formatteren? Want het kan wel zelf, alleen het laten doen is duur (bij mij in de buurt 50 euro).


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Closure schreef:
    (...)

    Maar er moeten ook progamma's worden verwijderd. En een progamma kun je niet verwijderen door gewoon in prullenbak te zetten, dat moet je via progammatoegang en-instellingen doen maar om dan alles te verwijderen duurt dat ook veel te lang. Maar we weten gewoon niet je je een laptop moet formatteren

    Configuratiescherm > Programma's en onderdelen > en dan alles een voor een verwijderen ? :x


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Configuratiescherm > Programma's en onderdelen > en dan alles een voor een verwijderen ? :x

    Ik denk het ook zo ja. ; )

    @Closure, hebben jullie daarna dan wel een crack van een besturingssysteem? Want als je formatteert dan verwijder je normaal gezien ook je besturingssysteem...
    Ik zou het eerlijk gezegd gewoon in de winkel laten doen. ; )


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Idk..


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Ik zou het eerlijk gezegt niet weten X;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pc resetten. Dat deed ik ook toen mijn pc overbeladen werd met bestanden


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.