• Ik heb dus twee hele goede vriendinnen,maar heb ze nog nooit in het echt gezien. ik wil ze echt graag ontmoeten maar alles lijkt wel tegen te zitten,mijn ouders verbieden het,ze wonen aan de andere kant van het land en mijn moeder vertrouwd het niet terwijl ik ze al heel vaak op de webcam heb gezien en stuff..
    en ik ben nu fucking pissig

    Iemand tips?


    We Adore Wodka

    > Verplaatsing naar 'Relatie'


    Tanya is de beste.

    Laat de ouders van die vriendin naar jou ouders bellen.
    En als je moeder het nog te ver vind, spreken jullie af op een plek die ongeveer even ver voor jullie is. (:


    You move me ......... Kurt

    ik wil ook veel q-beesten zien, maar dat gaat nu eenmaal niet omdat ik in België woon. niets aan te doen :3


    All was well.

    Accepteren. ^^'

    Als je ouders het niet willen... bedenk iets waardoor ze het wel toestaan.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik wil ook veel q-beesten zien, maar dat gaat nu eenmaal niet omdat ik in België woon. niets aan te doen :3

    Ik woon ook in Belgie
    :Y)


    Your Butt is Mine!

    Same problem over here, alleen si het bij mij niet aan de andere kant van het land, maar gewoon een ander land, x'D


    *He's the one.

    LIZE IK WOON OOK IN BE!


    *He's the one.

    ik wil ook veel q-beesten zien, maar dat gaat nu eenmaal niet omdat ik in België woon. niets aan te doen :3

    Lieford, ik woon ook in België. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Laat jouwn ouders met de ouders bellen van de persoon die je wilt meeten :'D En laat ze een deal sluiten desnoods komen ze naar jou? Of een afstand die ongeveer even ver voor jullie beide is.

    Same here ^^
    Ik wil naar België >.<


    Crack a bottle

    Ik heb net hetzelfde probleem. Het aanvaarden ?


    A. ikmisje.

    ewhh, ik heb alleen nog met 2 mensen van Q ge meet maar die wonen in Drothen en ik in lelystad. En ze kwamen toch in L'town shoppen duss..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hm ik woon in NL. Iedereen woont in BE. Damnit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, ik heb geen echte goede 'internet vrienden'.
    Mijn echte beste vrienden zijn in het echte leven.


    Niet geschoten is altijd mis..