• Het geld groeit niet op mijn rug, nee.
    Maar iets anders denkt daar blijkbaar anders over!

    1. mijn eigen laptop (8jaar), loopt veel te snel warm, blokkeert constant en hij ontvangt niet normaal meer draadloos internet.
    2. Tv is enkele dagen terug ontploft (mijn tweede in 1 jaar tijd, maar die was 6 jaar oud en heel even van verwisseld van kamer.)
    3. Mijn mp3 gaat nu ook stom gaan doen. Mijn muziek gaat ineens stil dan weer luid of soms hoor ik het niet.


    En het zijn allemaal van die niet-goedkope dingen.
    Het is mijn eerste jaar dat ik een vakantiejob doe. Maar met dat geld moet ik meebetalen in een auto die ik voor een deel krijg, omdat ik die nodig heb voor school.

    Hebben jullie dat ook soms. Dat alles ineens kapot lijkt te gaan ofzo?

    ik ben een mp3/ipod moordenaar whaha


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bij mij valt het wel mee. Maar een laptop van acht jaar oud is na lange tijd ook wel eens aan vervanging toe. (:


    your eyes are like stars in the night.

    mijn pc gaat uit als hij te warm wordt, dus na een uurtje fseu );


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ocharme! ö
    Bij mij zit het dus zo: Mijn ouders willen me geen iPod geven, dus heb ik nu maar een mp3. En weet je wat de reden daarvan is? Ik heb in het totaal al 4 mp3's gehad en nu ben ik mijn vijfde aan het verslijten. Bij de eerste was ik er perongeluk op gaan zitten. De tweede had ik laten vallen, de derde viel ineens uit en leefde vervolgens niet meer. En de vierde die was in het zwembad gevallen. :] Hopelijk gaat degene die ik nu heb ook niet sterven. ö x


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Mijn tv geluid is spontaan stuk gegaan (A)
    En nu moet ik er zelf eentje kopen :S
    ojaa ook me mobiel glas is stuk en me ipod is gestolen vorig jaar :x


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Poseidon schreef:
    Bij mij valt het wel mee. Maar een laptop van acht jaar oud is na lange tijd ook wel eens aan vervanging toe. (:


    Dat dacht ik al, haha.
    Maar die dingen zijn echte zo duur hea! xp
    Als ik die prijzen zie, dan blijf ik volhoudn dat mijn laptop het nog wel even aankan. Tot ik er weer op wil. Loopt ie al meteen vast!
    Hij laat me in de steek xp

    Productions schreef:
    Ocharme! ö
    Bij mij zit het dus zo: Mijn ouders willen me geen iPod geven, dus heb ik nu maar een mp3. En weet je wat de reden daarvan is? Ik heb in het totaal al 4 mp3's gehad en nu ben ik mijn vijfde aan het verslijten. Bij de eerste was ik er perongeluk op gaan zitten. De tweede had ik laten vallen, de derde viel ineens uit en leefde vervolgens niet meer. En de vierde die was in het zwembad gevallen. :] Hopelijk gaat degene die ik nu heb ook niet sterven. ö x


    Dit is mijn vijfde mp3 die ik heb.
    De eerste was na een jaar lang plots stuk (er konden maar 25 liedjes toen op, vond ik niet erg toen). Mijn tweede wou niet meer opladen. Mijn derde ging stuk toen ik hem liet vallen (had hem 1 dag, haha). Toen kreeg ik dezelfde opnieuw in een ander kleur van de winkel, want mijn andere was in garantie en met een smoes lukt alles haha. Dus de vierde begon te flipen als ik hem op pc schakelde en kon er geen muziek meer opzetten. En nu mijn vijfde, die mijn geluid die kapot gaat maar hij is wel al de beste die ik gehad heb. Maar als ik een nieuwe koop, ga ik voor Ipod denk ik.

    Skittles schreef:
    Mijn tv geluid is spontaan stuk gegaan (A)
    En nu moet ik er zelf eentje kopen :S
    ojaa ook me mobiel glas is stuk en me ipod is gestolen vorig jaar :x


    Beeld zonder klank. Hahha.
    Maar dat moet sucken zijn. Doet ie het eigenlijk nog, maar heb je alleen geen geluid! Ö
    Hahha, mijn mobiel mag stuk gaan.. alleen wil ie niet! Ö Oke, nu maar beter zo. Heb ondertussen al kosten genoeg!

    Tot nu toe heb ik alleen nog één iPod gesloopt, maar die heb ik gewoon zo veel gebruikt dat ie stuk ging.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Finished schreef:
    (...)

    Dit is mijn vijfde mp3 die ik heb.
    De eerste was na een jaar lang plots stuk (er konden maar 25 liedjes toen op, vond ik niet erg toen). Mijn tweede wou niet meer opladen. Mijn derde ging stuk toen ik hem liet vallen (had hem 1 dag, haha). Toen kreeg ik dezelfde opnieuw in een ander kleur van de winkel, want mijn andere was in garantie en met een smoes lukt alles haha. Dus de vierde begon te flipen als ik hem op pc schakelde en kon er geen muziek meer opzetten. En nu mijn vijfde, die mijn geluid die kapot gaat maar hij is wel al de beste die ik gehad heb. Maar als ik een nieuwe koop, ga ik voor Ipod denk ik.

    Oeh, dan is het bij mij toch nog niet zo erg, haha. :] Ik dacht weer even dat die mp3's me niet mochten. En haha, één dag? Oke, zo ver is het bij mij nog niet gekomen. En weet je wat? ö Ik heb nu zo'n gevoel dat mijn mp3 het gaat begeven omdat ik heb gereageerd op dit bericht. Dat heb ik wel vaker gehad. ö Zo was het één keer: Ik zei tegen mijn mama dat het lang geleden was dat ik ziek ben geweest en wat gebeurt er de volgende dag? --' Ja, je raad het al. Ik was ziek geworden. Ongelooflijk! x


    Comedy is simply a funny way of being serious.