• Het komt van de Tokio Hotel fanhyve.
    http://detokiohotelhyve.hyves.nl/forum/2178827/OTJG/AMERIKANEN_STELEN_ONZE_FANACTIE/#searchhyver=&show_reactions_1=12&hub_threadlist_1=1&__state__=1
    & het is niet door mij getypt.


    De Amerikanen willen 15.8.08 onze fanactie jatten! Een duitse fan vroeg ze waarom ze dat deden en toen hebben ze haar uitgescholden? Oke ik snap niet wat er gebeurd maar dit is totale onzin!
    EN om het helemaal mooi te maken stelen ze ook nog de fanactie van de Duitsers met Sterren! Maar dat doen ze op een andere datum. Maar 15.8.08 is een heel belanrgijke datum, namelijk dat het 3 jaar geleden is dat de eerste single uitkwam en de Duitsers zijn zoooooo boos en verdrietig omdat dat 'hun' datum is en de Amerikanen die dag met Tokio Hotel kunnen zijn met ONZE bellen.
    Edit: Ze doen de bellenblaas actie bij 1000 meere.

    Ze vertelden me ook dat die 2 Duitsers morgen naar Peter Hoffman gaan, omdat hij thuis is, en ze hem dan willen vertellen hoe teleurgesteld iedereen is rondom Tokio Hotel en dat ze gewoon NIKS meer doen in Duitsland. Ze doen er echt alles, maar dan ook alles voor om de Duitse fans te ontwijken en als Peter ze een beetje snapt wilt hij mischien wel iets regelen, dus een extra concertje de volgende tour of een TV programma ofz. Want het lijkt alsof TH niet eens meer in Duitsland wilt komen aangezien dit de laatste keer is gebeurd; TH ging dus met het vliegtuig naar Amerika en er waren EEN PAAR Duitsers op het vliegveld, dus ze waren met een groep van 20 ofz? En Tokio Hotel heeft er gewoon alles aan gedaan om ze te ontlopen zodat de fans hun niet zagen en dat is ze goed gelukt ook!


    K weet niet of dit er al opstaat fzeuu maar oké


    "...she made her home in between the pages of books."

    (...)
    Ik sta er vast wel om 7 uur ofzo,Ik ga niej slapen denk ik..


    Het ligt eraan waar het is,want dan kan ik pas zeggen om hoelaat ik er staxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Ik sta er vast wel om 7 uur ofzo,Ik ga niej slapen denk ik..
    `

    Ik ga heel vroeg met de trein, of slapen. Maar misschien kunnen we juist met z'n allen afspreken of er te slapen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)`

    Ik ga heel vroeg met de trein, of slapen. Maar misschien kunnen we juist met z'n allen afspreken of er te slapen?


    Ja das wel Koel weeetje


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik word niet minder fan door dit soort dingen, ik word minder fan omdat ik téveel fan werd snap je. Ik werd té geobserdeerd. :')
    En tja, het is gewoon jammer. Maar Tokio Hotel kan ook niet iedereen altijd tevreden houden. En wat die fanacties betreft, daar kan Tokio Hotel ook niets aan doen =)

    Ja,dat is wel zo,Maar dat ze de duitse fans ontlopen vind ik gewoon fking lullig,Want als die duitse fans er niet waren geweest..Bestond Th misschien nie eens o_o


    Pictures fade away, but memories are forever

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaat the fak!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    Ja,dat is wel zo,Maar dat ze de duitse fans ontlopen vind ik gewoon fking lullig,Want als die duitse fans er niet waren geweest..Bestond Th misschien nie eens o_o


    Ik heb zo'n filmpje gezien daarover.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    WIJ GAAN OOK NAAR PETER HOFFMAN :Y)
    kon het maar :(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)`

    Ik ga heel vroeg met de trein, of slapen. Maar misschien kunnen we juist met z'n allen afspreken of er te slapen?

    Slapen doe ik liever eigenlijk niet,Vroeger toen ik overgeobsedeerd was vond ik het geen probleem,Maar ik kan net zo goed de eerste trein nemen:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vond het echt naaiend.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Tokio Hotel heeft gewoon op dit moment teveel fans, en kan niet iedereen tevreden houden. Ze zijn gewoon goed om concerten te geven.
    Soms verwachten fans gewoon teveel van ze.


    I recycle my thoughts.

    WIJ GAAN OOK NAAR PETER HOFFMAN :Y)
    kon het maar :(


    Waar ergens woont die klootzak?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja das wel Koel weeetje


    Ja vind ik ook ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weet je,Eerst kreeg ik een Energie stoot door de liedjes van TH,ik werdt hyper en ik kreeg een warm gevoel van binnen,maar dat is minder geworden,ik luister dus nu aleen maar die Grunt band van die Hele Harde Hardrock en metall bands, en ik blijf ook steeds nieuwe spullen van TH kopen laatst heb ik handschoenen en een vest gekocht van tH wat niet al te goedkoop was en in de vakantie heb ik twee spandoeken gekcoht met hun pica erop,nu denk ik so van waar ben ik mee besig


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Tokio Hotel heeft gewoon op dit moment teveel fans, en kan niet iedereen tevreden houden. Ze zijn gewoon goed om concerten te geven.
    Soms verwachten fans gewoon teveel van ze.


    hmm. daar heb je wel gelijk in btw.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weet je,Eerst kreeg ik een Energie stoot door de liedjes van TH,ik werdt hyper en ik kreeg een warm gevoel van binnen,maar dat is minder geworden,ik luister dus nu aleen maar die Grunt band van die Hele Harde Hardrock en metall bands, en ik blijf ook steeds nieuwe spullen van TH kopen laatst heb ik handschoenen en een vest gekocht van tH wat niet al te goedkoop was en in de vakantie heb ik twee spandoeken gekcoht met hun pica erop,nu denk ik so van waar ben ik mee besig


    Ik luister nu op de pc ook alleen maar andere liedjes.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]