• Het komt van de Tokio Hotel fanhyve.
    http://detokiohotelhyve.hyves.nl/forum/2178827/OTJG/AMERIKANEN_STELEN_ONZE_FANACTIE/#searchhyver=&show_reactions_1=12&hub_threadlist_1=1&__state__=1
    & het is niet door mij getypt.


    De Amerikanen willen 15.8.08 onze fanactie jatten! Een duitse fan vroeg ze waarom ze dat deden en toen hebben ze haar uitgescholden? Oke ik snap niet wat er gebeurd maar dit is totale onzin!
    EN om het helemaal mooi te maken stelen ze ook nog de fanactie van de Duitsers met Sterren! Maar dat doen ze op een andere datum. Maar 15.8.08 is een heel belanrgijke datum, namelijk dat het 3 jaar geleden is dat de eerste single uitkwam en de Duitsers zijn zoooooo boos en verdrietig omdat dat 'hun' datum is en de Amerikanen die dag met Tokio Hotel kunnen zijn met ONZE bellen.
    Edit: Ze doen de bellenblaas actie bij 1000 meere.

    Ze vertelden me ook dat die 2 Duitsers morgen naar Peter Hoffman gaan, omdat hij thuis is, en ze hem dan willen vertellen hoe teleurgesteld iedereen is rondom Tokio Hotel en dat ze gewoon NIKS meer doen in Duitsland. Ze doen er echt alles, maar dan ook alles voor om de Duitse fans te ontwijken en als Peter ze een beetje snapt wilt hij mischien wel iets regelen, dus een extra concertje de volgende tour of een TV programma ofz. Want het lijkt alsof TH niet eens meer in Duitsland wilt komen aangezien dit de laatste keer is gebeurd; TH ging dus met het vliegtuig naar Amerika en er waren EEN PAAR Duitsers op het vliegveld, dus ze waren met een groep van 20 ofz? En Tokio Hotel heeft er gewoon alles aan gedaan om ze te ontlopen zodat de fans hun niet zagen en dat is ze goed gelukt ook!


    K weet niet of dit er al opstaat fzeuu maar oké


    "...she made her home in between the pages of books."

    Amerikanen zijn wannabe.
    heel veel fans zijn al afgedwaalt naar de JB.
    je kan veel verschillen zien tussen hun

    jb : wij willen AL onze fans bedanken
    th : wij willen al onze AMERIKAANSE fans bedanken

    (...)
    Bij concerten voel ik me altijd zo'n buitenbeen,Als ik in de rij kom staan word ik altijd bekeken=D ik ben geen emo of what..Iedereen had allemaal tokio hotel kleren/Schoenen/buttons/oorbellen enz.Kom ik eraan met alleen een vest;P

    Haha, ik heb geen een iets van TH. Ook niet toen ik über fan was. Ik heb alleen posters. Meer hoef ik niet. Ik stond daar gewoon in mijn eigen kleren, zonder iets van th aan te hebben, iets op mijn voorhoofd (wat ik er trouwens eng uit vind zien), mijn handen ofzo had geschreven xD.


    I recycle my thoughts.

    Sjeezes christ!!
    Zanik toch niet zo!
    Omg kleine kinderen ><
    Ze hebben het al zo druk!
    Moeten ze dan nog eens een extra tour geven en concerten!
    GUN ZE OOK EENS WAT RUST!!
    Wat the heck! :@


    death to the one at the end of the serenade.

    Verneukte amerikanen,,
    Okkej ,,leuk voor TOHo dat se in amerika doorbreken maar dan hoeven se hun aller eerste fans nog niet opeens te gaan onwijken ¬¬
    En ik mag die amerikanen niet ,,se sijn niet eens slim gnoeg om een eigen fanactie te versinnen ¬¬
    Domme mensjes daar,,of se sijn gwn te lui ,,da kan ook :P
    EN Saki is ontslagen :(


    Ja ze zeiden tschüs tegen Saki. Best naaiend.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Kan jou het schelen? Je komt voor de muziek toch?

    Jaa inderdaad,Ik voel me tijdens het concert ook nie ongemakkelijk ofzo hoor Ik schreeuw er op los=D en dit keer ga ik aandacht zoeken bij gustav..Die zich helemaal verstopt achter zijn drumstel:(


    Pictures fade away, but memories are forever

    Sjeezes christ!!
    Zanik toch niet zo!
    Omg kleine kinderen ><
    Ze hebben het al zo druk!
    Moeten ze dan nog eens een extra tour geven en concerten!
    GUN ZE OOK EENS WAT RUST!!
    Wat the heck! :@

    Laat iedereen in zijn eigen waarde svp :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Haha, ik heb geen een iets van TH. Ook niet toen ik über fan was. Ik heb alleen posters. Meer hoef ik niet. Ik stond daar gewoon in mijn eigen kleren, zonder iets van th aan te hebben, iets op mijn voorhoofd (wat ik er trouwens eng uit vind zien), mijn handen ofzo had geschreven xD.


    Ik had 14 Juni alleen op me arm me quizlet naam opgeschreven. Nog me oude naam; BlackRosesx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Laat iedereen in zijn eigen waarde svp :')


    Rust? In Amerika zeker?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind dat th dan toch meer respect zouden moeten hebben voor de duitse fans want zonder die duitse fans waren ze nu niet zo bekent!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Ik had 14 Juni alleen op me arm me quizlet naam opgeschreven. Nog me oude naam; BlackRosesx

    Ja, ik had ook alleen op mijn arm staan mn oude quizletnaam (Evavb), maarja, ik had een gewoon simpel vest aan dus dat zag je niet =)


    I recycle my thoughts.

    Jongens ik heb honger(cat)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ja, ik had ook alleen op mijn arm staan mn oude quizletnaam (Evavb), maarja, ik had een gewoon simpel vest aan dus dat zag je niet =)


    Ik had zwarte broek met grijze trui. Verder niks van th fzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jongens ik heb honger(cat)


    Ik ook.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind dat th dan toch meer respect zouden moeten hebben voor de duitse fans want zonder die duitse fans waren ze nu niet zo bekent!


    Mee eens.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind dat th dan toch meer respect zouden moeten hebben voor de duitse fans want zonder die duitse fans waren ze nu niet zo bekent!


    Precies!


    Ice-cream Rockt more than you x3