• Het komt van de Tokio Hotel fanhyve.
    http://detokiohotelhyve.hyves.nl/forum/2178827/OTJG/AMERIKANEN_STELEN_ONZE_FANACTIE/#searchhyver=&show_reactions_1=12&hub_threadlist_1=1&__state__=1
    & het is niet door mij getypt.


    De Amerikanen willen 15.8.08 onze fanactie jatten! Een duitse fan vroeg ze waarom ze dat deden en toen hebben ze haar uitgescholden? Oke ik snap niet wat er gebeurd maar dit is totale onzin!
    EN om het helemaal mooi te maken stelen ze ook nog de fanactie van de Duitsers met Sterren! Maar dat doen ze op een andere datum. Maar 15.8.08 is een heel belanrgijke datum, namelijk dat het 3 jaar geleden is dat de eerste single uitkwam en de Duitsers zijn zoooooo boos en verdrietig omdat dat 'hun' datum is en de Amerikanen die dag met Tokio Hotel kunnen zijn met ONZE bellen.
    Edit: Ze doen de bellenblaas actie bij 1000 meere.

    Ze vertelden me ook dat die 2 Duitsers morgen naar Peter Hoffman gaan, omdat hij thuis is, en ze hem dan willen vertellen hoe teleurgesteld iedereen is rondom Tokio Hotel en dat ze gewoon NIKS meer doen in Duitsland. Ze doen er echt alles, maar dan ook alles voor om de Duitse fans te ontwijken en als Peter ze een beetje snapt wilt hij mischien wel iets regelen, dus een extra concertje de volgende tour of een TV programma ofz. Want het lijkt alsof TH niet eens meer in Duitsland wilt komen aangezien dit de laatste keer is gebeurd; TH ging dus met het vliegtuig naar Amerika en er waren EEN PAAR Duitsers op het vliegveld, dus ze waren met een groep van 20 ofz? En Tokio Hotel heeft er gewoon alles aan gedaan om ze te ontlopen zodat de fans hun niet zagen en dat is ze goed gelukt ook!


    K weet niet of dit er al opstaat fzeuu maar oké


    "...she made her home in between the pages of books."

    Of gewoon met zijn allen met spanddoeken staan bij het volgende concert?

    Daar dacht ik ookal aan! Met van die teksten zoals dat we ons in de steek voelen gelaten voor de amerikanen! Ofzo!


    I do not hook up.

    (...)


    Ik weet misschien wat. Ze overspoelen met brieven?


    Ja dat is een goed ideej,overspoelen met brieven dat we teleurgsteld zijn enz


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Bij het volgende concert ga ik...


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Daar dacht ik ookal aan! Met van die teksten zoals dat we ons in de steek voelen gelaten voor de amerikanen! Ofzo!


    Ja dat is Ook een Koel ideej,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Een hele grote spanddoek maken speciaal voor GEORG&GUSTAV,Ik vind dat ze heel erg buitengesloten worden.Zij zijn tenminste nog een beetje normaal gebleven.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Daar dacht ik ookal aan! Met van die teksten zoals dat we ons in de steek voelen gelaten voor de amerikanen! Ofzo!



    Ja, of .. Amerika fijn, maar ons in de steek laten?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Een hele grote spanddoek maken speciaal voor GEORG&GUSTAV,Ik vind dat ze heel erg buitengesloten worden.Zij zijn tenminste nog een beetje normaal gebleven.


    Jaaa! Iedereen met I LUF GUSTAV! GEORG DU BIST GEIL! ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    bij de volgende concert moeten we allemaal afspreken en een paar spandoeken hebben die we samen in 1 rij omhoog houdenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Bij het volgende concert ga ik...


    Ik ga ook naar het volgende concert! En ga een spanddoek meenemen met "i <3 Georg"


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)


    Ja, of .. Amerika fijn, maar ons in de steek laten?


    Ja das zo! En dat spanddoek van Georg en Gustav veatt geil idee! Dat doen we gwn ook even mijn vriendinnen omhalen dan!


    I do not hook up.

    Een hele grote spanddoek maken speciaal voor GEORG&GUSTAV,Ik vind dat ze heel erg buitengesloten worden.Zij zijn tenminste nog een beetje normaal gebleven.


    JAAAAAAAAAAA, DAN HEBBEN WE OOK EEN AANDACHT VOOR DIE TWEE SCHATJES!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    bij de volgende concert moeten we allemaal afspreken en een paar spandoeken hebben die we samen in 1 rij omhoog houdenxD


    In de rij zelf? Of als de tourbus aankomt die spandoeken omhoog houden.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weeutje,Lekker voor tom en bill(puh)Ik ben gemeen I know,Dan moet je helemaal geen spandoeken voor hun maken,maar alleen vor g&g :) Dn zie je die hoofden zo ; :8


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind het ook wel jammer dat ze naar Amerika gaan, maar het moet nu eenmaal, en ik vind niet dat we ze moeten zeggen dat we het niet leuk vinden, gun het ze gewoon.

    (...)

    JAAAAAAAAAAA, DAN HEBBEN WE OOK EEN AANDACHT VOOR DIE TWEE SCHATJES!


    <3 super idee. godver eigenlijkk wilde ik met Bill haar naar het volgende concert gaan, maar dat doe ik nu niet meer ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]