• De stelling van vandaag luidt:
    Onzekerheden veroorzaak je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, je kunt over de kleinste dingen onzeker zijn en dat ligt bijna nooit alleen bij jezelf. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Helemaal niet. Het kan zijn dat je eerst zélfzeker was, en door andere zaken, personen, plots héél onzeker bent geworden.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Eens en oneens.
    Mensen kunnen je onzeker maken maar je kunt ook gewoon denken dat er dingen aan je niet goed zijn. En dan word je onzeker zonder dat iemand er ook maar iets over zegt.


    You’re falling into history.

    Nee. Meestal is het een gevolg op iets wat er gebeurt in je omgeving.

    Liebje schreef:
    Helemaal niet. Het kan zijn dat je eerst zélfzeker was, en door andere zaken, personen, plots héél onzeker bent geworden.


    I need you like a heart needs a beat

    Eigenlijk kan ik hier eens en oneens zeggen.
    Oneens omdat het misschien ook door de mensen om je heen kan komen, en eens omdat je je eigenlijk niks hoeft aan te trekken van die mensen, en als je dat wel doet, en erop gaat letten, wordt je onzeker. Maar ik leun denk ik toch wel meer naar oneens, omdat ik dat zelf ook heb.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 1:28 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oneens, ik ben vanaf mijn 3e tot mijn 17e grondig gepest. Dus in dit geval spreek ik voor mezelf, onzekerheid komt vaak door wat anderen je aanpraten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Travesty schreef:
    Nee. Meestal is het een gevolg op iets wat er gebeurt in je omgeving.


    -

    Oneens, andere mensen en de maatschappij kunnen ook voor onzekerheden zorgen.

    Eens. Je kan je er namelijk gewoon iets aan proberen te doen en/of je er overheen zetten - ik spreek uit ervaring.

    Afterlife schreef:
    Oneens, ik ben vanaf mijn 3e tot mijn 17e grondig gepest. Dus in dit geval spreek ik voor mezelf, onzekerheid komt vaak door wat anderen je aanpraten.


    Mee eens ^^
    Maar je kan je zelf ook daardoor diep in de put praten, omdat anderen dat zeggen, Want je hoeft niet perse te denken dat dát ook echt is. het ligt een beetje aan de persoon zelf. Niet dat een zwakker is dan de andere ofzo, Maar gewoon of je sneller wat geloofd of niet. Of zoiets in die richting (=


    Alleen maar tranen van geluk

    Meestal juist door anderen.


    Life is hard and then we die

    oneens. meestal juist door andere. Ik ben heel onzeker en dat ben ik geworden omdat ik in mijn kleutertijd altijd gepest werd. Als dat niet was geweest denk ik dat het bij mij, maar ook bij andere mensen die dat hebben meegemaakt een stuk minder was


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oneens,8 jaar van pesten doet dat.

    @Sour
    Wat kan je aan je uiterlijk doen? Als je steeds te horen krijg dat je lelijk bent,bijna elke dag,dan kan je je er niet overheen zetten en je kan het ook niet veranderen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 10:14 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Meestal juist door anderen.


    .