• De stelling van vandaag luidt:
    Onzekerheden veroorzaak je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.
    Anderen kunnen je onzeker maken, om iets te doen bv....


    Today is where your book begins, The rest is still unwritten

    PUKKELxDING schreef:
    Meestal juist door anderen.


    Only losers can act the way you do

    Oneens, je omgeving doet dat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    CandyKiss schreef:
    Eens en oneens.
    Mensen kunnen je onzeker maken maar je kunt ook gewoon denken dat er dingen aan je niet goed zijn. En dan word je onzeker zonder dat iemand er ook maar iets over zegt.


    Dat ligt dan aan de media enz, die een schoonheidsideaal opstellen, niet aan jezelf.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eens, als iemand iets over je zegt hoef je je niet onzeker te voelen. Pas als je jezelf vertelt dat diegene gelijk heeft, dan ben je pas onzeker.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hingucker schreef:
    Oneens, je omgeving doet dat.


    --meestal--


    Never wait for perfection, just make it.

    oneens
    je kan ook onzeker worden als je bijvoorbeeld gepest wordt

    Liebje schreef:
    Helemaal niet. Het kan zijn dat je eerst zélfzeker was, en door andere zaken, personen, plots héél onzeker bent geworden.

    Liebje schreef:
    Helemaal niet. Het kan zijn dat je eerst zélfzeker was, en door andere zaken, personen, plots héél onzeker bent geworden.


    effort never betrays you

    Onzekerheden komt door andere mensen en jezelf. Dus half oneens en eens.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    CandyKiss schreef:
    Eens en oneens.
    Mensen kunnen je onzeker maken maar je kunt ook gewoon denken dat er dingen aan je niet goed zijn. En dan word je onzeker zonder dat iemand er ook maar iets over zegt.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Carcass schreef:
    Eigenlijk kan ik hier eens en oneens zeggen.
    Oneens omdat het misschien ook door de mensen om je heen kan komen, en eens omdat je je eigenlijk niks hoeft aan te trekken van die mensen, en als je dat wel doet, en erop gaat letten, wordt je onzeker. Maar ik leun denk ik toch wel meer naar oneens, omdat ik dat zelf ook heb.

    CandyKiss schreef:
    Eens en oneens.
    Mensen kunnen je onzeker maken maar je kunt ook gewoon denken dat er dingen aan je niet goed zijn. En dan word je onzeker zonder dat iemand er ook maar iets over zegt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens en oneens, soms wel soms niet.. dat ligt maar aan de situatie


    A woman's best make up is her smile

    oneens, meestal wordt het juist veroorzaakt door anderen.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen