• De stelling van vandaag luidt:
    Onzekerheden veroorzaak je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    CandyKiss schreef:
    Eens en oneens.
    Mensen kunnen je onzeker maken maar je kunt ook gewoon denken dat er dingen aan je niet goed zijn. En dan word je onzeker zonder dat iemand er ook maar iets over zegt.


    Mee eens van wat jij zegt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    xGiraf schreef:
    (...)

    Mee eens ^^
    Maar je kan je zelf ook daardoor diep in de put praten, omdat anderen dat zeggen, Want je hoeft niet perse te denken dat dát ook echt is. het ligt een beetje aan de persoon zelf. Niet dat een zwakker is dan de andere ofzo, Maar gewoon of je sneller wat geloofd of niet. Of zoiets in die richting (=


    Eens. Máar, in mijn geval werden al vanaf mijn 3e slechte dingen toe gepraat/aangedaan en dan groei je daar heel anders mee op.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Liebje schreef:
    Helemaal niet. Het kan zijn dat je eerst zélfzeker was, en door andere zaken, personen, plots héél onzeker bent geworden.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Helemaal oneens.
    Stel dat iemand zegt: 'je hebt een lelijk hoofd'.
    En dan word je onzeker.
    Wie heeft het dan veroorzaakt?
    Een ander.


    You are beautiful, you are love.

    nee, als andere mensen je kwetsen kun je ook wel onzeker worden dan komt het dus door een ander.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Oneens (krul)


    -

    Waarschijnlijk wel, of door de invloeden om je heen.
    Ik praat ze mezelf wel eens aan, ja. :')


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    oneens, sommige mensen worden heel onzeker als ze gepest worden. Dat ligt toch niet aan jezelf!?:8


    Happy Birthday my Potter!

    oneens, natuurlijk komt onzekerheid ook een deel door jezelf, maar als iedereen zegt dat je lelijk bent ofzo dan ga je na een tijdje toch twijfelen

    Oneens. Het komt meestal door wat iemand over je heeft gezegd. Dat heb ik dan....

    PUKKELxDING schreef:
    Meestal juist door anderen.

    Soms wel, maar dan wel onder invloed van anderen. Als jij bijvoorbeeld vindt dat je niet sociaal bent, ga je minder vlug naar een feestje gaan van iemand, waardoor je juist minder in contact komt met anderen.
    Maar het kan ook veroorzaakt worden door anderen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (On)Eens.
    Soms wel, soms niet, waarschijnlijk meestal wel -a-


    How y'all doin'?

    Oneens.
    Maar het kan wel dat als je je onzeker gedraagd, dat je sneller gepest word. En daar wordt je ook onzeker van.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 20:27 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for