• Ja rose aka CRonaldo is dus mooi, maar ze zegt van niet.
    Dus wie met me eens is steek je hand op. (krul)
    ohja, haar foto
    Rose is moooooi :9~
    ohja,

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:05 ]


    The way we live, is the way we die

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar degene die slijmbal zei ís ook mn vriendin, vandaar dat ene wat ik zei.(nerd) En als ik dan een discussie met iemand heb waar ik vrienden mee ben kan me zoiets nog niet schelen hoor xd

    Damn, dat zegt wel iets over je.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Damn, dat zegt wel iets over je.

    Nou leuk? Als jij een discussie met een vriendin hebt ga je toch ook niet denken 'oh ik doe echt oneerlijk tegenover d'r oh' en als je bedoelt van dat ik moet gaan denken dat het zielig is voor Lindsey dat Ceren&Sem zo tegen dr doen ofzo, nou toevallig zijn die twee ook vrienden van me dus ik kies geen kant als het tussen hun gaat (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nou leuk? Als jij een discussie met een vriendin hebt ga je toch ook niet denken 'oh ik doe echt oneerlijk tegenover d'r oh' en als je bedoelt van dat ik moet gaan denken dat het zielig is voor Lindsey dat Ceren&Sem zo tegen dr doen ofzo, nou toevallig zijn die twee ook vrienden van me dus ik kies geen kant als het tussen hun gaat (:

    Als ik een discutie heb met een vriendin die veel voor mij betekend kan mij dat wel iets schelen. Maar dat ligt dan weer in mijn aart. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Nu ga ik Rose haar kant kiezen haha?


    SLOAN.

    Fancy schreef:
    (...)
    Als ik een discutie heb met een vriendin die veel voor mij betekend kan mij dat wel iets schelen. Maar dat ligt dan weer in mijn aart. :3

    Ja nou dat ben jij dan, zo ben ik gewoon niet. Als ik een discussie met iemand heb ga ik niet opeens medelijden met die persoon hebben. Vooral niet als ik vind dat ze best voor zichzelf op kan komen. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja nou dat ben jij dan, zo ben ik gewoon niet. Als ik een discussie met iemand heb ga ik niet opeens medelijden met die persoon hebben. Vooral niet als ik vind dat ze best voor zichzelf op kan komen. (:


    'Jij bent echt een (*$^%&#*$^)#&%^#_*$&^#&. Ik vind jou lief ja ja ;D.
    -slijmslijm- :9~


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    (...)

    'Jij bent echt een (*$^%&#*$^)#&%^#_*$&^#&. Ik vind jou lief ja ja ;D.
    -slijmslijm- :9~

    haha ik vind jou ook echt een &#@&@!@":##&@*!$^ en toch vind ik je lief :9~_O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nèh, ik ben mooier. (cat)

    Maar Rose is best wel móói..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    Nèh, ik ben mooier. (cat)

    Maar Rose is best wel móói..

    ahahah egoooo (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kreeg een taart van Rose dus ze is hot:9~


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Wie?:X