• Ja rose aka CRonaldo is dus mooi, maar ze zegt van niet.
    Dus wie met me eens is steek je hand op. (krul)
    ohja, haar foto
    Rose is moooooi :9~
    ohja,

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:05 ]


    The way we live, is the way we die

    O nein! Geen ruzie hier ablieft. ):

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:36 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Fancy schreef:
    Hé, don't bitch tegen Lindsey.
    I mean, laat Nutella dan alleen reageren. Allen tegen een is nogal zielig van jullie, niet?

    Ewa ik zei eerst dat ze rustig moest doen dus wat nou bitchen? xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ewa ik zei eerst dat ze rustig moest doen dus wat nou bitchen? xd

    Yeah, maar ze had ook gewoon maar een mening en dat was nu niet bepaalt echt kwaad ofzo getipt?
    En iedereen vliegt daar dan op. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Yeah, maar ze had ook gewoon maar een mening en dat was nu niet bepaalt echt kwaad ofzo getipt?
    En iedereen vliegt daar dan op. (krul)

    Ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor (cat)


    The way we live, is the way we die

    Fancy schreef:
    (...)
    Yeah, maar ze had ook gewoon maar een mening en dat was nu niet bepaalt echt kwaad ofzo getipt?
    En iedereen vliegt daar dan op. (krul)

    Nee ze vliegen er niet op, ze zeggen gewoon dat ze dan niet moet reageren, en altijd als iemand zo vervelend op een topic reageert zegt iedereen dat. Dat is niet aanvliegen dat is gewoon zeggen dat ze dan niet moet reageren (: (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nutella schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor (cat)

    Jij had het recht om te reageren, het was op jou gericht. De rest niet. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nee ze vliegen er niet op, ze zeggen gewoon dat ze dan niet moet reageren, en altijd als iemand zo vervelend op een topic reageert zegt iedereen dat. Dat is niet aanvliegen dat is gewoon zeggen dat ze dan niet moet reageren (: (krul)

    Dan nog, Lindsey gaf gewoon haar mening. Die slijmbal was niet naar iedereen gericht. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Dan nog, Lindsey gaf gewoon haar mening. Die slijmbal was niet naar iedereen gericht. (cat)

    Dat weet ik, maar het ging over mij dus als ze zo wil reageren moet ze maar niet reageren. En ik zei eerst gewoon neutraal; chill down. En toen ging ze het ook over mij hebben dus heb ik ook gwn het recht om te reageren


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dat weet ik, maar het ging over mij dus als ze zo wil reageren moet ze maar niet reageren. En ik zei eerst gewoon neutraal; chill down. En toen ging ze het ook over mij hebben dus heb ik ook gwn het recht om te reageren

    Yeah, maar in het begin dan niet. Want Lindsey zei toch niet tegen jou Slijmbal? :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Yeah, maar in het begin dan niet. Want Lindsey zei toch niet tegen jou Slijmbal? :3

    Als ik me er niet mee moet bemoeien, waarom doe jij dat dan wel? xd en trouwens, Lindsey had zelf ook al eens zo'n soort topic geopend maar dan over mijn verhalen dus dan is ze zelf ook een slijmbal. En dan moet ze al helemaal niet zo reageren.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Als ik me er niet mee moet bemoeien, waarom doe jij dat dan wel? xd en trouwens, Lindsey had zelf ook al eens zo'n soort topic geopend maar dan over mijn verhalen dus dan is ze zelf ook een slijmbal. En dan moet ze al helemaal niet zo reageren.

    Pfa, en dan ben ik een slijmbal (cat)
    zij ook dan.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:52 ]


    The way we live, is the way we die

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Als ik me er niet mee moet bemoeien, waarom doe jij dat dan wel? xd en trouwens, Lindsey had zelf ook al eens zo'n soort topic geopend maar dan over mijn verhalen dus dan is ze zelf ook een slijmbal. En dan moet ze al helemaal niet zo reageren.

    Dude, ik reageerde maar omdat zoveel man op Lindsey reageerde?
    Not fair. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Dude, ik reageerde maar omdat zoveel man op Lindsey reageerde?
    Not fair. (cat)

    Dan bemoei je je er toch ook mee xd Ik neem aan dat ze zichzelf best kan verdedigen. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dan bemoei je je er toch ook mee xd Ik neem aan dat ze zichzelf best kan verdedigen. (krul)

    Das wel waar maar het is om een punt te maken.
    Ik moei me nu wel, maar niet echt om dat slijmbal gedoe. Ik ga lindsey niet echt verdedigen. Ik zeg gewoon dat het niet eerlijk is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Das wel waar maar het is om een punt te maken.
    Ik moei me nu wel, maar niet echt om dat slijmbal gedoe. Ik ga lindsey niet echt verdedigen. Ik zeg gewoon dat het niet eerlijk is.

    N.i.e.m.a.n.d viel haar aan. Ceren zei eerst gewoon nee, ik zei chill dude en dat ze moest kappen met >< en verder alleen Sem van reageer dan liever niet. Dat zij daar zelf verder op in gaat is dr eigen keuze geweest, dus er is niks 'oneerlijks' aan. (cat) En wtf, nou ik 'bemoei' me er dan ook mee om een punt te maken buh.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3