• Ja rose aka CRonaldo is dus mooi, maar ze zegt van niet.
    Dus wie met me eens is steek je hand op. (krul)
    ohja, haar foto
    Rose is moooooi :9~
    ohja,

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:05 ]


    The way we live, is the way we die

    CRonaldo schreef:
    (...)
    N.i.e.m.a.n.d viel haar aan. Ceren zei eerst gewoon nee, ik zei chill dude en dat ze moest kappen met >< en verder alleen Sem van reageer dan liever niet. Dat zij daar zelf verder op in gaat is dr eigen keuze geweest, dus er is niks 'oneerlijks' aan. (cat) En wtf, nou ik 'bemoei' me er dan ook mee om een punt te maken buh.

    Zeg ik dat iemand haar aanviel? Ik zei dat het gewoon niet tegen hun gericht was en toch er op reageerde.
    Damn.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Zeg ik dat iemand haar aanviel? Ik zei dat het gewoon niet tegen hun gericht was en toch er op reageerde.
    Damn.

    Als je zegt verdedigen vat ik dat op dat iemand dr dus aangevallen heeft, lol.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Als je zegt verdedigen vat ik dat op dat iemand dr dus aangevallen heeft, lol.

    Whatever oke.
    Ergens weet jij ook dat dat niet eerlijk is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Whatever oke.
    Ergens weet jij ook dat dat niet eerlijk is.

    Like I care, ze gaat zelf ook over mij beginnen met dat aandacht gedoe dus wat boeit mij het dat het niet eerlijk is. Moest ze maar uit het topic gaan. xd (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Like I care, ze gaat zelf ook over mij beginnen met dat aandacht gedoe dus wat boeit mij het dat het niet eerlijk is. Moest ze maar uit het topic gaan. xd (krul)

    Yeah, maar dat komt ook gewoon omdat jij op haar gereageerd hebt.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Yeah, maar dat komt ook gewoon omdat jij op haar gereageerd hebt.

    Ja ik zei; yay ik ben weer de aandachtstrekker (cat) En dan zegt ze dat van dat ik wel vaak de aandacht heb en weetikveel. Nou, dan gaat ze zelf toch weer verder. en wtf nou eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tfoe. moet ik nog 40 x zeggen dat het me niet boeit.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja ik zei; yay ik ben weer de aandachtstrekker (cat) En dan zegt ze dat van dat ik wel vaak de aandacht heb en weetikveel. Nou, dan gaat ze zelf toch weer verder. en wtf nou eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tfoe. moet ik nog 40 x zeggen dat het me niet boeit.

    Als het je niet boeit, waarom reageer je dan nog op wat ik zeg?
    See if I care that you don't care.
    Ik dacht dat jij bevriend was met Lindsey.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Als het je niet boeit, waarom reageer je dan nog op wat ik zeg?
    See if I care that you don't care.
    Ik dacht dat jij bevriend was met Lindsey.

    Ja benwas? ik ook. Ik was eerst neutraal tot ze dus zei over dat ik weer aandacht krijg zo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja benwas? ik ook. Ik was eerst neutraal tot ze dus zei over dat ik weer aandacht krijg zo.

    En toch zeg je dat je het niet kan schelen?
    I mean, je moet wel weten wat je wilt.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    En toch zeg je dat je het niet kan schelen?
    I mean, je moet wel weten wat je wilt.

    Ik zei dat het me niet kan schelen over dat het oneerlijk voor haar is.(cat) En ik weet heel goed wat ik wil (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ehm.. dit topic gaat toch over of Rose mooi is of niet, en niet over Lindsey die iemand een slijmbal noemt, of een aandachtstrekker of weet ik veel. Dus laten we allemaal zeggen. Rose is mooi. (daar krijgt ze ook weer ego van, en dan komt ze nog dichter bij Ronaldo ámen)


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik zei dat het me niet kan schelen over dat het oneerlijk voor haar is.(cat) En ik weet heel goed wat ik wil (:

    Als je bevriend bent met iemand kan zoiets je toch wel schelen?


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Als je bevriend bent met iemand kan zoiets je toch wel schelen?

    Oh dus als ik een discussie met iemand krijg moet ik tóch voor de persoon's kant kiezen omdat ik vrienden met hem/haar ben. Ik ben de badgirl, she's the victim, yeah sure.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Oh dus als ik een discussie met iemand krijg moet ik tóch voor de persoon's kant kiezen omdat ik vrienden met hem/haar ben. Ik ben de badgirl, she's the victim, yeah sure.

    Dude dat zegt ze niet, ze bedoelt dat als zij (diegene die slijmbal zei) je vriendin was, dat het je hoogswaarschijnlijk wel kon schelen ..

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 22:51 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dude dat zegt ze niet, ze bedoelt dat als zij (diegene die slijmbal zei) je vriendin was, dat het je hoogswaarschijnlijk wel kon schelen ..

    Maar degene die slijmbal zei ís ook mn vriendin, vandaar dat ene wat ik zei.(nerd) En als ik dan een discussie met iemand heb waar ik vrienden mee ben kan me zoiets nog niet schelen hoor xd

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 22:55 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3