• ivm de enquete :Y)

    Ik werd nogal vaak als 'zonder geldige reden veel offline' genoemd

    nogal frustrerend voor mij omdat ik al meer dan 2 maanden een hevig bitchfight heb met mijn computer. Het begon een paar weken voor mijn laatste toetsweek, letterlijk 1 dag voor de toetsweek gaf dat @$*&% ding het op en kon ik elke dag van half 9 tot half 5 op school zitten op tussen mijn toetsen door mijn overige verslagen op de schoolcomputers te maken

    Het probleem? Ik start mijn computer op en krijg de melding 'hardware monitor' waarop staat dat mijn computer 127 graden is ookal heb ik hem de hele dag niet gebruikt. Braaf naar de computerwinkel gebracht, na gvd 2 weken wachten krijg ik hem terug met de melding "wij weten het ook niet, fijne dag verder". Zo is dat dus al een paar keer gegaan, morgen kan hij volgens mij voor de 4e/5e keer terug naar de computerzaak.Waarom koop ik geen nieuwe? omdat deze nog geen jaar oud is...

    Met ander woorden: ik heb een computer met een gigantisch ego die denkt dat hij superheet is, en hoe sla ik dat ding zo functioneel mogelijk kort en klein? :Y)

    bij voorbaat dank


    BAM!

    Ga erop zitten? Spoel 'm door in de wc? Leg 'm in de koelkast, zo kan hij nooit meer over z'n heetheid praten : D


    your eyes are like stars in the night.

    Gooi hem uit het raam xD..

    :S wel kut dat hij helemaal niet oud is en nu al vervelend doet:S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rij er met een monstertruck over, yieha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Stuksmijten op straat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb je al naar de volgende dingen gekeken:
    Zitten alle kabels goed/zijn alle kaarten goed aangesloten?
    Is een van je kaarten/je moederbord kaduuk?
    Of heb je gewoon een nieuwe ventilator nodig? :P
    Daarna kan je de sloophamer pakken.

    Sour schreef:
    Heb je al naar de volgende dingen gekeken:
    Zitten alle kabels goed/zijn alle kaarten goed aangesloten?
    Is een van je kaarten/je moederbord kaduuk?
    Of heb je gewoon een nieuwe ventilator nodig? :P
    Daarna kan je de sloophamer pakken.

    ohja dat was ik vergeten te vermelden! die computerwinkelmensen hebben er een nieuwe ventilator van 20 eurie in gestopt. Heeft niets geholpen behalve dat hij nu een stuk zwaarder is xD


    BAM!

    gooi het door het raam ^^
    maar ik denk dat ik wel weet wat er mis is ^^
    valt jou computer veel uit? en krijg je hem daarna niet meer opgestart?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gooi uit MIJN raam.
    Ik woon op 8 hoog ^^
    Wedden dattie het niet overleefd?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zet em naast mij. Dan show ik em wie er pas écht superheet is (krul) Dan issie daarna zó vernederd dat hij het weer doet :9~

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 17:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hammertime =D!


    Life is hard and then we die

    Maar je bent toch al langer niet online dan dat?


    Scream for mercy!

    true maar toen kwam ik af en toe online, maar dat heeft met dingen te maken die ik niet op het openbare forum zet.

    Om de puntjes op de i te zetten: op de een of andere manier kan ik niet met firefox op Q, heb ik geen IE meer en blijft google chrome vastlopen. Ik + Q = geen goeie combo blijkbaar


    BAM!