• Jaja echt.
    Wij zijn vandaag naar het circus geweest, en rara wie werd er uitgekozen om mee te doen in de act van de clown. Jáá, mijn papa. 8D
    Hij moest samen met een onbekende jonge vrouw op de 'foto'. Zie het voor je; een jonge, knappe vrouw en dan mijn dikke ouwe papa.
    Hij kreeg later een raar haarbandje op zijn hoofd, felrood met veertjes en twee balletjes 8D. Toen moest op handen en knieën op de grond gaan zitten, de vrouw op zijn rug en die moest met een zweepje op zijn kont slaan.
    Geniaal! Ik heb me doodgelachen 8D

    Zijn jullie weleens uitgekozen bij zoiets gênants? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha.

    Ik ben eens uitgekozen met een show in Turkije, tijdens een of ander Frans liedje over regen. En steeds ging zo'n Turk een paraplu open klappen waardoor ik niet nat werd van eerst een bekertje, toen een flesje, toen een fles. En toen kwam er een emmer water, en ging zogenaamd de paraplu niet open. Dus al dat water werd over me heengegooid. Dus ja, toen stond ik flink voor lul :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahaa ! jou vader wel weer hoor xD
    Geniaaal! dat had ik echt willen zien x'D


    I solemny swear i am up to no good

    HAHA.
    en neen dat heb ik nog nooit gehad,ik zou me best wel schamen denk ik ;D


    everybody needs a song.

    Ik moest een keer op een tafel liggen bij een circusshow en toen lieten ze me zweven (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha :'D
    Nee ben voor zoiets nog nooit uitgekozen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vorig jaar met zo'n goocheltruc ofzo. (cat)


    The way we live, is the way we die

    Haha x)
    ik kan nu geen moment herinneren waarbij ik uitgekozen werd(krul)

    Mhuaua ik had me dan ook ziek gelachen :'D


    -

    Reassurance schreef:
    Haha.

    Ik ben eens uitgekozen met een show in Turkije, tijdens een of ander Frans liedje over regen. En steeds ging zo'n Turk een paraplu open klappen waardoor ik niet nat werd van eerst een bekertje, toen een flesje, toen een fles. En toen kwam er een emmer water, en ging zogenaamd de paraplu niet open. Dus al dat water werd over me heengegooid. Dus ja, toen stond ik flink voor lul :'D



    Haha ik had me kapot gelachten daaro :P


    La credenza è una medicina contro il timore

    Marshmellow schreef:
    Haha :'D
    Nee ben voor zoiets nog nooit uitgekozen :'D.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hahahaha. Nee gelukkig niet :')


    when words fail, music speaks.

    Ja, bij de Amsterdam Dungeon. Dan heb je de spaanse Inquesitie en dan word je naar voren geroepen en van iets beschuldigd, en dat is me al 2 keer overkomen!
    De eerste keer beschuldigden ze me ervan dat ik een heks was en naakt op de Dam had gedanst om mannen te verleiden en de tweede keer had ik zogenaamd lelijke kleren gekocht op de markt ofzo hahahah.


    Your make-up is terrible

    Wow, ik had me echt doodgelachen :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'