Inderdaad, ik weet niet hoe ik het zo zou moeten zeggen tegen hun ofzo. Tegen jullie is dat veel gemakkelijker.
Klopt, en gelukkig zijn we allemaal best wel open daarover (: Dat voorkomt ook nogal wat genante momenten haha. Straks zegt iemand 'Dus wie is er nog maagd?' En dan gaat iedereen zeggen wat dat voor domme vraag is en niemand wil dat weten enzo x'D
Genius schreef:
(...)
Klopt, en gelukkig zijn we allemaal best wel open daarover (: Dat voorkomt ook nogal wat genante momenten haha. Straks zegt iemand 'Dus wie is er nog maagd?' En dan gaat iedereen zeggen wat dat voor domme vraag is en niemand wil dat weten enzo x'D
Genius schreef:
(...)
Inderdaad, eigelijk ben ik hier veel opener tegen jullie dan tegen mijn vriendinnen.
Appelmoes schreef:
(...)
Ze blijft zitten.
van VWO 4 naar HAVO 4 en dan zien we elkaar niet vaak meer, want ze staat ook nooit bij ons in de pauze enzo ;p
Dat is niet leuk. Zat ze eerst bij jou in de klas?