• Hihi :$


    Life is hard and then we die

    Ik wil ook wel geen Frans. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Ik word ook al 18 over 2 week x'D

    Ja maar ik ben ook 18 als ik klaar ben met de middelbare x'D Dat vind ik vet kneuzig. Ben je 18, zit je nog op de middelbare.
    En welke datum was het ook alweer? :X
    Dan kan ik je feliciteren.
    Don't hit me omdat ik het vergat, want ik ben SLECHT met verjaardagen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Nee, weet ik. Maar zo wordt het nou eenmaal wel bekeken ;p Als je 18 bent en nog niet gezoend hebben dan kijken mensen raar :'D Dat is gewoon zo. En als je op je 12e seks hebt, kijken mensen net zo raar ;p Dusja. Ik weet niet :'D

    Achja, ik ben blij dat ik gewacht heb met seks. Had het ook wel met iemand anders kunnen doen, maar dat wou ik toen niet x'D


    -

    Fortune schreef:
    Ik wil ook wel geen Frans. ;D

    Ik had 1 jaar, en ik heb geen enkel onvoldoende gehaald terwijl ik er niks van snapte x'D Geniaal toch :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Achja, ik ben blij dat ik gewacht heb met seks. Had het ook wel met iemand anders kunnen doen, maar dat wou ik toen niet x'D

    Gelukkig maar _O_
    Een vriendin heeft zich laten misbruiken en toen deed ze haar eerste keer met een gozer die het niet voor haar deed, maar voor de seks. DOM TOCHHHHH ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ja maar ik ben ook 18 als ik klaar ben met de middelbare x'D Dat vind ik vet kneuzig. Ben je 18, zit je nog op de middelbare.
    En welke datum was het ook alweer? :X
    Dan kan ik je feliciteren.
    Don't hit me omdat ik het vergat, want ik ben SLECHT met verjaardagen x'D

    Maar mijn middelbare duurde ook maar 4 jaar, sommigen duren gewoon 6 jaar :'D
    10 AUGUSTUSSSS. En dan ben ik op Terschelling, :9~ Ik sms je wel de dag vantevoren dat ik de volgende dag jarig ben x'D


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Gelukkig maar _O_
    Een vriendin heeft zich laten misbruiken en toen deed ze haar eerste keer met een gozer die het niet voor haar deed, maar voor de seks. DOM TOCHHHHH ><

    Dat is echt zó dom, :| Seks vind ik echt veel te intiem om zomaar even te doen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Maar mijn middelbare duurde ook maar 4 jaar, sommigen duren gewoon 6 jaar :'D
    10 AUGUSTUSSSS. En dan ben ik op Terschelling, :9~ Ik sms je wel de dag vantevoren dat ik de volgende dag jarig ben x'D

    Oh wacht :9~
    Dan is nog een vriendin van mij jarig!
    Dan kan ik het daaraan ook onthouden :9~
    I won't forget :'D
    Ja, ik moet ook 6 jaar. Daar baal ik keihard van :'D Maargoed, VWO diploma, daar doen we het uiteindelijk voor o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik had 1 jaar, en ik heb geen enkel onvoldoende gehaald terwijl ik er niks van snapte x'D Geniaal toch :9~


    Ja, dit jaar had ik ook bijna geen onvoldoende, een keer omdat ik een boekje niet helemaal had gelezen haha. En dan op het einde juist met mijn examens ook. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is echt zó dom, :| Seks vind ik echt veel te intiem om zomaar even te doen.

    Echt he. Zij deed het zomaar even. Mja ze had daarvoor ook al vieze dingen met hem gedaan. Hij belde dan of ze wilde afspreken en dan deden ze altijd wel iets o_x Dat ze dat niet doorhad.. Ze wist ook niet of ze hem wel leuk vond x'D Zo domdomdom.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar mijn middelbare duurde ook maar 4 jaar, sommigen duren gewoon 6 jaar :'D
    10 AUGUSTUSSSS. En dan ben ik op Terschelling, :9~ Ik sms je wel de dag vantevoren dat ik de volgende dag jarig ben x'D


    Bij mij is het middelbaar dus 6 jaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Bij mij is het middelbaar dus 6 jaar.

    Bij mij ook x'D
    Dat zuigt he x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Bij mij ook x'D
    Dat zuigt he x'D


    Uhu, maar bij ons is dat altijd 6 jaar of 7 jaar kan ook maar dat is bij BSO denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Oh wacht :9~
    Dan is nog een vriendin van mij jarig!
    Dan kan ik het daaraan ook onthouden :9~
    I won't forget :'D
    Ja, ik moet ook 6 jaar. Daar baal ik keihard van :'D Maargoed, VWO diploma, daar doen we het uiteindelijk voor o_x

    Oooh dat komt wel goed dus, :9~
    Ik ben dus dan op vakantie en dan krijg ik van mijn 2 beste vrienden een kleinigheidje en de 16e krijg ik mijn echte cadeau van hun. Ben zó benieuwd wat het is x'D
    Is VWO moeilijk? :'D


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Echt he. Zij deed het zomaar even. Mja ze had daarvoor ook al vieze dingen met hem gedaan. Hij belde dan of ze wilde afspreken en dan deden ze altijd wel iets o_x Dat ze dat niet doorhad.. Ze wist ook niet of ze hem wel leuk vond x'D Zo domdomdom.

    Die werd vieshard gebruikt :'D


    -