• [SA] Just fake a smile
    een nieuwe sa, er zitten veel van mijn gevoelens in. ik voel me de laatste tijd heel nutteloos en zo. en daarom om alles even van me af te zetten heb ik deze sa geschreven. hopelijk vinden jullie hem wat en laten jullie een reactie.
    Tranen lopen over mijn wangen. Lichtjes worden mijn ogen wat roder. Verdriet stroomde uit me. De tranen komen met watervallen naar buiten.
    http://www.quizlet.nl/quiz/232515/sa-just-fake-a-smile/results.php

    zouden jullie hem please willen doen? :$

    willen jullie hem als je blieft doen, het zou veel voor me betekenen. en zouden jullie ook een reactie willen laten van wat je ervan vind. en misschien hier ook een reactie laten? :$
    ik zou het super vinden(flower)(H)


    Je verhaal is echt supermooi en met heel veel gevoel geschreven(Y)

    xx Candy


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    dank je. :$

    ik ga hem wel even lezen; laat bij je quizlet een reactie achter;)

    (K)


    I am an idiot, I move.

    dank je(K)

    Dit is zoo mooi geschreven!
    Damn ik hoopte echt altijd dat niemand zich net zoals mij zou voelen, omdat ik het niemand gun, maar ik wist wel beter. Ik weet exact wat je bedoelt meid, het nutteloos voelen en twijfelen over geluk?
    Een tijdje geleden voelde ik me net zo. Niet weten wat te doen, wat me gelukkig zou maken, constante gevoelens dat ik mijn leven in de toekomst om zeep zou helpen, foute keuzes maken. Ik heb zo'n hele tijd depri rondgelopen, niemand ooit wat verteld, maar ik lag regelmatig huilend in mijn bed omdat ik me zo overbodig en nutteloos voelde. Ik heb het niemand ooit verteld omdat ik hen er niet mee lastug wilde vallen én omdat ik soms het gevoel had ik me aanstelde: ik huilde om niks concreets, het gevoel is gewoon niet te beschrijven.
    Maar hierbij wil ik je vertellen dat het overgaat. Ik heb, net zoals jou, er over geschreven, alleen liet ik het nooit iemand lezen. Maar het hielp. Ik weet niet wat het was dat ik voelde; waarschijnlijk is het perfect biologisch te verklaren ivm hormonen en zo. Maar geloof me, het wordt echt beter.
    Als je eens wilt praten ofzo, en er is niemand in de buurt of je wilt net iemand die je niet goed kent, je kan zeker bij mij terecht!
    xX Hannah


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Dit is zoo mooi geschreven!

    Damn ik hoopte echt altijd dat niemand zich net zoals mij zou voelen, omdat ik het niemand gun, maar ik wist wel beter. Ik weet exact wat je bedoelt meid, het nutteloos voelen en twijfelen over geluk?

    Een tijdje geleden voelde ik me net zo. Niet weten wat te doen, wat me gelukkig zou maken, constante gevoelens dat ik mijn leven in de toekomst om zeep zou helpen, foute keuzes maken. Ik heb zo'n hele tijd depri rondgelopen, niemand ooit wat verteld, maar ik lag regelmatig huilend in mijn bed omdat ik me zo overbodig en nutteloos voelde. Ik heb het niemand ooit verteld omdat ik hen er niet mee lastug wilde vallen én omdat ik soms het gevoel had ik me aanstelde: ik huilde om niks concreets, het gevoel is gewoon niet te beschrijven.

    Maar hierbij wil ik je vertellen dat het overgaat. Ik heb, net zoals jou, er over geschreven, alleen liet ik het nooit iemand lezen. Maar het hielp. Ik weet niet wat het was dat ik voelde; waarschijnlijk is het perfect biologisch te verklaren ivm hormonen en zo. Maar geloof me, het wordt echt beter.

    Als je eens wilt praten ofzo, en er is niemand in de buurt of je wilt net iemand die je niet goed kent, je kan zeker bij mij terecht!

    xX Hannah

    dank je, maar ik voel me zo al jaren. en het wordt alsmaar erger. ik ga geen domme dingen doen ofzo. maar gewoon, het lijkt alsof ik niet gelukkig kan zijn. ik hoop ook dat het snel overgaat.
    bedankt voor je steun. (K)

    willen jullie hem als je blieft doen? :$
    hij is belangrijk voor me. (flower)

    Ik ga hem zeker maken! Want ik voel nl zo een beetje hetzelfde als jou de laatste tijd. Nutteloos. Soms lig ik uren huilend op bed en vertel niemand er wat van. Voor mijn vriendinnen zet ik dan een fake smile op en doe ik alsof er niets aan de hand is. Maar eigenlijk weet ik wel beter. Ik dachtdat ik razar was en vroeg me af of er nog iemand was met diezelfde gevoelens als mij. Maar ik wenste het niemand toe. Neen, integendeel. Het is echt kut om je depri te voelen. Als je eens wilt praten fzo? Stuur gerust een bericht fzo...
    <3333


    Listen to what we're not saying..

    Ik ga hem zeker maken! Want ik voel nl zo een beetje hetzelfde als jou de laatste tijd. Nutteloos. Soms lig ik uren huilend op bed en vertel niemand er wat van. Voor mijn vriendinnen zet ik dan een fake smile op en doe ik alsof er niets aan de hand is. Maar eigenlijk weet ik wel beter. Ik dachtdat ik razar was en vroeg me af of er nog iemand was met diezelfde gevoelens als mij. Maar ik wenste het niemand toe. Neen, integendeel. Het is echt kut om je depri te voelen. Als je eens wilt praten fzo? Stuur gerust een bericht fzo...

    <3333

    dank je voor je bericht, je mag ook altijf met mij praten hoor. maar het is gewoon soms zo moeilijk he. en je bent zeker niet de enige, zeker niet. er zijn velen die deze gevoelens hebben. het is hoe je ermee omgaat. ik ga er slecht mee om, ik huil niet meer. ik krop alles op, en het wordt zo almaar erger. daarom dat ik ook probeer om alles van me af te schrijven. (K)

    dank je voor de mensen die hem doen, maar een reactie is ook welkom hoor. (A)

    (...)
    dank je voor je bericht, je mag ook altijf met mij praten hoor. maar het is gewoon soms zo moeilijk he. en je bent zeker niet de enige, zeker niet. er zijn velen die deze gevoelens hebben. het is hoe je ermee omgaat. ik ga er slecht mee om, ik huil niet meer. ik krop alles op, en het wordt zo almaar erger. daarom dat ik ook probeer om alles van me af te schrijven. (K)


    Ja id
    Hij is echt vet mooi!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja id
    Hij is echt vet mooi!

    dank je, en schrijven helpt toch wel een beetje. dan lijkt het meer echt, als je iets zegt komt het e rsoms niet goed uit. maar als je alles kan opschrijven dan valt er een last van je af. het lucht op. (K)

    zouden jullie please een reactie kunne zetten als je me quiz doet. ik zou graag weten wat je er echt van vindt. :$

    zouden mijn stille lezertjes ook een reactie kunnen plaatsen? :$(A)