• Hihi :$


    Life is hard and then we die

    Ik vind het leuk om over te praten :9~
    Zolang de details buiten beschouwing worden gelaten 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahha, inderdaad, een deel mag wel gezegd worden maar een deel hoef ik ook niet echt te weten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nou jullie zijn de enigen met wie ik beetje daarover kan praten :'D Om nou met Jeroen te praten over wat we allemaal al gedaan hebben is niet zo leuk x'D


    -

    Dat bedoel ik hahah :'D
    Grote lijnen zijn oke :9~
    En ik ga mn make-up eventjes opdoen
    want ik moet zo een verjaardagscadeautje for my sister kaufen :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Nou jullie zijn de enigen met wie ik beetje daarover kan praten :'D Om nou met Jeroen te praten over wat we allemaal al gedaan hebben is niet zo leuk x'D

    Hahah :'D
    Praat je er dan nietover met vriendinnen? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom niet Jac?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    Dat bedoel ik hahah :'D
    Grote lijnen zijn oke :9~
    En ik ga mn make-up eventjes opdoen
    want ik moet zo een verjaardagscadeautje for my sister kaufen :9~

    Nah dan ben je weg (huil)


    -

    Appelmoes schreef:
    Dat bedoel ik hahah :'D
    Grote lijnen zijn oke :9~
    En ik ga mn make-up eventjes opdoen
    want ik moet zo een verjaardagscadeautje for my sister kaufen :9~


    Okee, tot zo misschien. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Hahah :'D
    Praat je er dan nietover met vriendinnen? :o

    Ik heb echt bar weinig vrienden :') Heb maar 1 echte vriendin, en die is nog maagd dus die kan er niet echt over praten :'D En andere goeie vriend van me is ook nog maagd. En meer echte vrienden heb ik niet, de rest boeit me niet zo (:


    -

    Fortune schreef:
    Waarom niet Jac?

    Omdat ik het raar vind om met hem erover te hebben haha :') Soms gebeurd dat wel eens hoor.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb echt bar weinig vrienden :') Heb maar 1 echte vriendin, en die is nog maagd dus die kan er niet echt over praten :'D En andere goeie vriend van me is ook nog maagd. En meer echte vrienden heb ik niet, de rest boeit me niet zo (:


    Eigelijk vertel ik ook niet echt iets daarover tegen vriendinnen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ik het raar vind om met hem erover te hebben haha :') Soms gebeurd dat wel eens hoor.


    Wij praten daar eigelijk wel over. Ook niet altijd maar soms gebeurd dat wel eens dat we er opkomen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Eigelijk vertel ik ook niet echt iets daarover tegen vriendinnen.

    Dan kan ik ze niet echt normaal meer aankijken daarna :'D Toen ik mijn beste vriendin vertelde dat ik voor het eerst seks had gehad (was via sms en was onderweg naar haar) en toen zag ik haar en lagen we helemaal in een deuk x'D


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Wij praten daar eigelijk wel over. Ook niet altijd maar soms gebeurd dat wel eens dat we er opkomen.

    Nouja ik denk dan van, waarom zouden we het er over hebben. Ja kijk soms praten we wel even na zegmaar x'D Maar vaak is het zo dat we onder de douche gaan en daarna tv gaan kijken of iets anders :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dan kan ik ze niet echt normaal meer aankijken daarna :'D Toen ik mijn beste vriendin vertelde dat ik voor het eerst seks had gehad (was via sms en was onderweg naar haar) en toen zag ik haar en lagen we helemaal in een deuk x'D


    Inderdaad, ik weet niet hoe ik het zo zou moeten zeggen tegen hun ofzo. Tegen jullie is dat veel gemakkelijker. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker