• Mijn beste vriend, Taylor, is een paar weken geleden verhuist. Hij wil nu niet meer met me praten. Hij praat nog wel met mijn vriendin, maar neit met mij.
    Ik ken hem al 13 jaar (Jaja, zolang als ik leef dus)
    Maar, hij was voor mij meer dan een super goede vriend. En ik ben bang dat hij dat door kreeg en daarom niks meer met me te maken wilt hebben. Maar ik vind hem niet meer leuk -denk ik- maar nog steeds wil hij niet met me praten.
    Wat moet ik nou doen? Ik wil hem niet kwijt :<

    X-M


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Tja, dat is lastig....
    Woont hij nu ver weg van je, of zou je naar hem toe kunnen? Anders zou je eens naar hem toe kunnen, dan moét hij je wel onder ogen komen. Dan kun je hem vragen waarom hij niet meer met je wilt praten. Of als hij tever weg woont, kun je hem ook opbellen (;
    Of misschien kan je vriendin een goed woordje voor je doen, of met hem praten?
    Iniedergeval, veel succes en ik hoop dat het snel goed komt tussen jullie (;

    X.


    Inspiration can hit you any time

    Bel hem een keer op.
    Leg het rustig uit en vertel dat je er mee zit. Dan is het duidelijk voor hem en heb jij je zegje kunnen doen.
    Nooit alles opkroppen, komt alleen maar narigheid van.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    als ie je na 13 jaar laat zakken voor zoiets istie je totaal niet waard! D:


    waarom is het zo godse koud? :(

    Je kent hem al heel je leven.
    Jullie moeten het kunnen uitpraten.
    Stuur hem een mailtje?
    Bel hem?
    sms hem?
    maar niet gaan overdrijven, dan denkt hij misschien dat je wéér verliefd op hem bent.
    succes. <3


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Jemig, dat vind ik echt gemeen! Als hij je zomaar laat zitten, was die vriendschap voor hem schijnbaar minder waard dan voor jou..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    xJutt schreef:
    Bel hem een keer op.
    Leg het rustig uit en vertel dat je er mee zit. Dan is het duidelijk voor hem en heb jij je zegje kunnen doen.
    Nooit alles opkroppen, komt alleen maar narigheid van.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    FrmYesterday schreef:
    als ie je na 13 jaar laat zakken voor zoiets istie je totaal niet waard! D:


    None but ourselves can free our minds.