• Op quizlet zitten een heleboel schrijvers! Allenmaal met een eige talent! Ik kreeg ineens een idee om een kleine groep van die schrijvers samen één verhaal te later schrijven!
    Oftewel:
    15 Schrijvers verzinnen samen 1 verhaal en werken het samen uit. Het is de bedoeling dat we dus samen één account hebben en zo een eigen verhaal creeeren! Het is niet de bedoeling dat als je één van die schrijvers bent dat je het wachtwoord aan iedereen door lult! Als je dat doet word je eruit gekickt en word er een nieuw account aangemaakt!

    Als je er bij wilt:

    De eisen:
    -Actief op Quizlet!
    -Erg betrokken zijn met je story's en niet al na 5 hoofdstukken zeggen: Ja ik kap ermee!
    -Bereid zijn om samen te werken met anderen.

    Wat ik van je moet weten:
    Naam:
    Favoriete Genre:
    Je best geschreven stukje*:

    * Hiermee bedoel ik, een stukje uit één van je verhalen, het hoeft niet zo lang te zijn hoor, en dat plaats je daar, het stukje wat jij zelf het beste vind geschreven van jezelf.

    Niet iedereen zit erbij, er is slechts plaats voor 15 mensen, als er meer aanmeldingen zijn dan 15 dan moeten er een paar weg! Als ik je zowiezo niet echt geschikt vind voor dit, zal ik je om nog een paar dingetjes vragen, zodat je er misschien alsnog bij kunt, maar als ook dat mij niet een beetje weet te overtuigen gaat het helaas niet door, gelukkig voor jullie ben ik niet kieskeurig xD

    Schrijvers:
    01. EstrellaVida
    02. DVilla
    03. Taken
    04. CRonaldo - 1 tot 6 Aug. afwezig-
    05. Scandal
    06. Lavender
    07. Conflate
    08. Softspoken
    09. Cloudburst
    10. Joker
    11. Lisasnowy
    12. Ibi
    13. Pixieblack
    14. Pershoofd
    15. NaomyAJongen -Vakantie tot 6 Aug.-

    -Ja ikke natuurlijk oowk meedoen-

    Ook al sta je hier bij, je bent nog niet zeker! Als er mensen, veel mensen, bij komen, meer dan 15, dan gaan alleen de beste door!!

    In verband met dat ik een korte tijd weg ben kunnen jullie je aanmelden tot VRIJDAG 28 Juli. Zeven uur savonds UITERLIJK, hooguit 10 minuten later!


    Als je er bij zit krijg je een uitgebreidere uitleg en meer informatie over hoe het in zijn werk gaat. Dan krijg je ook de gebruikersnaam en het wachtwoord te weten.

    Als je er bij zit kun je er natuurlijk ook altijd uitstappen, wanneer je wilt.

    XX

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juli 2010 - 17:30 ]

    -Kijkt verdrietig- Jullie zullen tot vrijdag moeten wachten, want ik ga derek naar een vriendin van mij, loger en ben vrijdagavond pas weer thuis, het is over een klein kwartiertje al dat ik word opgehaalt! (huil)
    Maar bedenk maar alvast dingen die we zouden kunnen doen. En maar hopen dat veel mensen het willen lezen!

    EstrellaVida schreef:
    -Kijkt verdrietig- Jullie zullen tot vrijdag moeten wachten, want ik ga derek naar een vriendin van mij, loger en ben vrijdagavond pas weer thuis, het is over een klein kwartiertje al dat ik word opgehaalt! (huil)
    Maar bedenk maar alvast dingen die we zouden kunnen doen. En maar hopen dat veel mensen het willen lezen!


    Ik moet wel even melden dat ik vanaf morgen tot volgende week vrijdag op vakantie ben.
    Maar daarna ben ik weer volledig actief. =D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Ik moet wel even melden dat ik vanaf morgen tot volgende week vrijdag op vakantie ben.
    Maar daarna ben ik weer volledig actief. =D

    Oke, ik zal het onthouden. -Hoop ik-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Oke, ik zal het onthouden. -Hoop ik-


    Je kunt het achter mijn naam zetten als geheugensteuntje. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Je kunt het achter mijn naam zetten als geheugensteuntje. (:

    Goewd idee...

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Goewd idee...


    Ghehe, ik heb zo mijn momenten. :D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kom vanaf 1 augustus tot 6 Augustus bijna niet online dus zet dat er ook maar achter. (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik kom vanaf 1 augustus tot 6 Augustus bijna niet online dus zet dat er ook maar achter. (nerd)


    YAY!
    Ik heb een goed idee bedacht! (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    13 aug ga ik op vakantie :9~ interessant te weten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Klaar ;p

    Oeh, ik voel me zo goed.
    En nu kap ik met spammen en steek nog even een peuk op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    My dear, EstrellaVida, I've asked something on the last page, I have to know, want Pershoofd en ik hebben een idee bedacht voor dit. Maar dat vind niet iedereen goed, en we snappen het toch niet helemaal ;)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.