• Op quizlet zitten een heleboel schrijvers! Allenmaal met een eige talent! Ik kreeg ineens een idee om een kleine groep van die schrijvers samen één verhaal te later schrijven!
    Oftewel:
    15 Schrijvers verzinnen samen 1 verhaal en werken het samen uit. Het is de bedoeling dat we dus samen één account hebben en zo een eigen verhaal creeeren! Het is niet de bedoeling dat als je één van die schrijvers bent dat je het wachtwoord aan iedereen door lult! Als je dat doet word je eruit gekickt en word er een nieuw account aangemaakt!

    Als je er bij wilt:

    De eisen:
    -Actief op Quizlet!
    -Erg betrokken zijn met je story's en niet al na 5 hoofdstukken zeggen: Ja ik kap ermee!
    -Bereid zijn om samen te werken met anderen.

    Wat ik van je moet weten:
    Naam:
    Favoriete Genre:
    Je best geschreven stukje*:

    * Hiermee bedoel ik, een stukje uit één van je verhalen, het hoeft niet zo lang te zijn hoor, en dat plaats je daar, het stukje wat jij zelf het beste vind geschreven van jezelf.

    Niet iedereen zit erbij, er is slechts plaats voor 15 mensen, als er meer aanmeldingen zijn dan 15 dan moeten er een paar weg! Als ik je zowiezo niet echt geschikt vind voor dit, zal ik je om nog een paar dingetjes vragen, zodat je er misschien alsnog bij kunt, maar als ook dat mij niet een beetje weet te overtuigen gaat het helaas niet door, gelukkig voor jullie ben ik niet kieskeurig xD

    Schrijvers:
    01. EstrellaVida
    02. DVilla
    03. Taken
    04. CRonaldo - 1 tot 6 Aug. afwezig-
    05. Scandal
    06. Lavender
    07. Conflate
    08. Softspoken
    09. Cloudburst
    10. Joker
    11. Lisasnowy
    12. Ibi
    13. Pixieblack
    14. Pershoofd
    15. NaomyAJongen -Vakantie tot 6 Aug.-

    -Ja ikke natuurlijk oowk meedoen-

    Ook al sta je hier bij, je bent nog niet zeker! Als er mensen, veel mensen, bij komen, meer dan 15, dan gaan alleen de beste door!!

    In verband met dat ik een korte tijd weg ben kunnen jullie je aanmelden tot VRIJDAG 28 Juli. Zeven uur savonds UITERLIJK, hooguit 10 minuten later!


    Als je er bij zit krijg je een uitgebreidere uitleg en meer informatie over hoe het in zijn werk gaat. Dan krijg je ook de gebruikersnaam en het wachtwoord te weten.

    Als je er bij zit kun je er natuurlijk ook altijd uitstappen, wanneer je wilt.

    XX

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juli 2010 - 17:30 ]

    Owja Ibi je staat er bij. ;p

    Haha okee dankjewel:9~

    Alstublieft (A)

    Naam: sarita
    Favoriete Genre: action,humor
    Je best geschreven stukje*:

    'Je kan nu nog terug?'zegt Dean en hij kijkt mij vals aan.
    'Dan vermoorden we samen dit zooitje hier.'En hij knikt naar het bos.
    'Ik heb mijn keuze gemaakt Dean.Ik kies voor degene van wie ik hou,'zeg ik.
    'Je weet dat je dan gedoodt zou worden he?'vraagt Dean.Hij heeft een gemene grijns op zijn gezicht.
    'Er wordt dadelijk in het gevecht maar een iemand gedoodt.En dat ben jij,'zeg ik en ik kijk hem strak aan.
    'Jammer dat je er zo over denkt,'zegt Dean schouder ophalend.'Maar jij sterft net zoals Eline.'
    'Eline wou het leven dat ze gelijd hadt ook niet,'zeg ik.
    'Daar heeft ze nu zoveel aan.En jij gaat haar achterna,'zegt Dean.Ik kijk hem aan en ik weet dat mijn ogen paars worden van kleur.Het gevecht is begonnen.Het gevecht tussen leven en dood,tussen verdriet en verraad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whipple schreef:
    nee ik doe nie tmee (:
    van de ervaringen die ik heb met samenschrijven gaan er bij mij 2/3 zeker mis :3
    en ik heb niet zo'n zin om samen te schrijven. en dan komt er nog bij dat ik met anderen mensen nog samen zou gaan schrijven, dusjaa :3
    Dus ik doe niet mee :3

    Indeed, vroeger gingen 5 mensen samen op één account schrijven en ze hadden nog niks en ze stopte al.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ehm, Marjolien? Weet ik veel.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam: Marjolien
    Favoriete Genre: Drama, Romantiek (Liefst over Voetballers)
    Je best geschreven stukje*: Dit stukje

    Samen met Taken ga ik dus wel een verhaal verzinnen. Als jullie of jij maar niet zo erg pushen met verder etc, want dan raak ik gestressed en verpruts ik het verhaal. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Naam: Marjolien
    Favoriete Genre: Drama, Romantiek (Liefst over Voetballers)
    Je best geschreven stukje*: Dit stukje

    Samen met Taken ga ik dus wel een verhaal verzinnen. Als jullie of jij maar niet zo erg pushen met verder etc, want dan raak ik gestressed en verpruts ik het verhaal. (cat)


    Met dat laatste ben ik het eens.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    NYC schreef:
    (...)
    Indeed, vroeger gingen 5 mensen samen op één account schrijven en ze hadden nog niks en ze stopte al.

    Dan ken je mij nog niet, in mijn bijbel staat slechts één zin en die zin is... Wie aan een story begint moet m ook afmaken!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan ken je mij nog niet, in mijn bijbel staat slechts één zin en die zin is... Wie aan een story begint moet m ook afmaken!


    Heb jij een bijbel :9~?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Heb jij een bijbel :9~?

    Ja zelfgeschreven x)

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ja zelfgeschreven x)

    Geweldig _O_ ok, nutteloze vragen. Ik ben verveeld.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)
    Geweldig _O_ ok, nutteloze vragen. Ik ben verveeld.

    O.o er is nog maar plek voor één mensje. (Plus de reserve lijst mocht iemand stoppen en in de reservelijst passen maar 3 mensen, maar dat is niet noodzakelijk, met 15 mensen ben ik al blij)

    Ik wil wel meedoen.
    Naam: Naomy
    Favoriete Genre: Romantiek, Drama
    Beste stukje: Klik.

    Sorry maar ik kon niet één stukje kiezen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:14 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ehm. Moeten we nou een idee voor een verhaal bedenken samen of gewoon met iedereen?
    -vakantiedomheidstoornis-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.