• Op quizlet zitten een heleboel schrijvers! Allenmaal met een eige talent! Ik kreeg ineens een idee om een kleine groep van die schrijvers samen één verhaal te later schrijven!
    Oftewel:
    15 Schrijvers verzinnen samen 1 verhaal en werken het samen uit. Het is de bedoeling dat we dus samen één account hebben en zo een eigen verhaal creeeren! Het is niet de bedoeling dat als je één van die schrijvers bent dat je het wachtwoord aan iedereen door lult! Als je dat doet word je eruit gekickt en word er een nieuw account aangemaakt!

Als je er bij wilt:

De eisen:
    -Actief op Quizlet!
    -Erg betrokken zijn met je story's en niet al na 5 hoofdstukken zeggen: Ja ik kap ermee!
    -Bereid zijn om samen te werken met anderen.

Wat ik van je moet weten:
    Naam:
    Favoriete Genre:
    Je best geschreven stukje*:

* Hiermee bedoel ik, een stukje uit één van je verhalen, het hoeft niet zo lang te zijn hoor, en dat plaats je daar, het stukje wat jij zelf het beste vind geschreven van jezelf.

Niet iedereen zit erbij, er is slechts plaats voor 15 mensen, als er meer aanmeldingen zijn dan 15 dan moeten er een paar weg! Als ik je zowiezo niet echt geschikt vind voor dit, zal ik je om nog een paar dingetjes vragen, zodat je er misschien alsnog bij kunt, maar als ook dat mij niet een beetje weet te overtuigen gaat het helaas niet door, gelukkig voor jullie ben ik niet kieskeurig xD

Schrijvers:
    01. EstrellaVida
    02. DVilla
    03. Taken
    04. CRonaldo - 1 tot 6 Aug. afwezig-
    05. Scandal
    06. Lavender
    07. Conflate
    08. Softspoken
    09. Cloudburst
    10. Joker
    11. Lisasnowy
    12. Ibi
    13. Pixieblack
    14. Pershoofd
    15. NaomyAJongen -Vakantie tot 6 Aug.-

-Ja ikke natuurlijk oowk meedoen-

Ook al sta je hier bij, je bent nog niet zeker! Als er mensen, veel mensen, bij komen, meer dan 15, dan gaan alleen de beste door!!

In verband met dat ik een korte tijd weg ben kunnen jullie je aanmelden tot VRIJDAG 28 Juli. Zeven uur savonds UITERLIJK, hooguit 10 minuten later!

Als je er bij zit krijg je een uitgebreidere uitleg en meer informatie over hoe het in zijn werk gaat. Dan krijg je ook de gebruikersnaam en het wachtwoord te weten.

Als je er bij zit kun je er natuurlijk ook altijd uitstappen, wanneer je wilt.

XX

[ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:42 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 26 juli 2010 - 17:30 ]

Taken schreef:
    Trouwens heb je al een idee voor het verhaal, of moet ik daar ook nog ff over na denken?

Moet de usernaam een beetje met het verhalenbundel iets te maken hebben?

Als we genoeg mensen hebben dan gaan we samen overleggen waar het over gaat zegmaar, we kunnen allenmaal met ideeen komen en het samen in één verhaal verwerken. Ik verwacht ook dat er veel lezers af zullen komen op zoiets, dus zal er ook erg je best op moeten worden gedaan, maar een fanfiction dat gaat het zowiezo niet worden, want dat alle 15 mensen van TH houden gaat denk ik niet gebeuren, en het geen waar we allenmaal wel een beetje fan van zijn -David Villa, Tokio Hotel, Twilight- Dat word al zo vaak gebruikt dat is gewoon niet leuk meer!
    Dat is al wel zeker.

EstrellaVida schreef:
    (...)
    Als we genoeg mensen hebben dan gaan we samen overleggen waar het over gaat zegmaar, we kunnen allenmaal met ideeen komen en het samen in één verhaal verwerken. Ik verwacht ook dat er veel lezers af zullen komen op zoiets, dus zal er ook erg je best op moeten worden gedaan, maar een fanfiction dat gaat het zowiezo niet worden, want dat alle 15 mensen van TH houden gaat denk ik niet gebeuren, en het geen waar we allenmaal wel een beetje fan van zijn -David Villa, Tokio Hotel, Twilight- Dat word al zo vaak gebruikt dat is gewoon niet leuk meer!
    Dat is al wel zeker.

Ik denk dat wwe gewoon een verhaal moeten doen over onbekende personen. Dat lijkt mij het beste. Ik weet niet hoe anderen erover denken natuurlijk. Maar het lijkt mij. En ik heb opzich wel leuke ideeën. Qua, usernames weet ik nog niks.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Leuke Usernames zijn altijd welkom!

Naam: Sem.
    Favoriete Genre: Horror.
    Je best geschreven stukje:

Langzaam begon het te branden, hij drukte het mesje steviger tegen mijn keel. Toen begon hij aan een kleine snee. Ik kon het niet meer, ik kan me gewoon niet meer inhouden. Ik veranderde beide handen in een klauw en greep hem bij zijn buik. Hij keek me met grote ogen aan, ik schonk hem een lachje toe en scheurde hem uitelkaar. Het lichaam bleef haken aan de organen die nog vast zaten. Ik gaf nog een ruk en gooide beide stukken van het lichaam aan de kant. De rest begon meteen schreeuwend weg te rennen. Ik veranderde beide armen in lange slierten en greep de andere 4 jongens vast en bracht ze terug. Snel veranderde ik mijn andere hand in een grote bal met stekels. Ik verpletterde 2 van de jongens. Het maakte echt zo'n typisch 'splash' geluidje en het bloed gleed over de stenen. Ik greep de andere 2 bij hun kraag. Een van hun gaf me een stomp in mijn maag, ik liet hem perongelijk los en hij rende weg. 'Shit'. Ik keek de andere in mijn hand in de ogen aan. Volgens mij had hij letterlijk 7 kleuren stront gescheten. Zijn broek was volledig nat. Ik gooide hem met volle kracht tegen de muur. De muur brokkelde een beetje af. Zijn lichaam bleef plakken maar na enige tijd gleed het ervanaf.

I live for the applause, you will die for it.

Nogmaals weet iemand een goeie Username? Zo niet maak ik daar een aparte oproep voor, dan komen er mensen met ideeen op af.

nick: Dudesons :9~

I live for the applause, you will die for it.

Joker schreef:
    nick: Dudesons :9~

Wahahaha, die klinkt leuwk xD

> Bericht aangepast; houd je aan de hoofdletter-regel a.u.b.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Kalona schreef:
    > Bericht aangepast; houd je aan de hoofdletter-regel a.u.b.

O sorry ik dacht: Dat geld alleen voor de titel. :X

Edit; Voor jullie me verkeerd gaan begrijpen dit is niet zo'n sarcastisch ding om andere af te katten, dit is gewoon wat ik echt dacht.

[ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 17:33 ]

Hmmm, weet je, hoort dit niet bij story problemen of zo iets, want eigenlijk gaat dit over samen een STORY schrijven... Ik weet het niet :S

Ik weet het! Dit hoort bij rollen, ehm ja denk ik, nouja ik laat het lekker hier! Als dit op de verkeerde plaats was gezet hdden de mods het wel gemerkt.

EstrellaVida schreef:
    Ik weet het! Dit hoort bij rollen, ehm ja denk ik, nouja ik laat het lekker hier! Als dit op de verkeerde plaats was gezet hdden de mods het wel gemerkt.

Als mensen hun story promoten in het stamcafé (wat nog wel eens gebeurd) laten de mods ze om de 1 of andere reden ook vaak daar staan.

*insert philosophical cringe expression here*

Conflate schreef:
    (...)
    Als mensen hun story promoten in het stamcafé (wat nog wel eens gebeurd) laten de mods ze om de 1 of andere reden ook vaak daar staan.

ja in het begin wist ik niet waar het moest, en in het stamcafé word over vanalles gepraat, dus heb ik het maar hier neergezet (krul) Wel raar dat ze dat doen.

Naam:Lisa
    Favoriete Genre: Drama, Fanfiction
    Je best geschreven stukje*: dit is niet mijn beste stukje, maar wel mijn beste schrijfstijl: http://www.quizlet.nl/chapters/242314/001/

the end of the world in the night

EstrellaVida schreef:
    (...)
    ja in het begin wist ik niet waar het moest, en in het stamcafé word over vanalles gepraat, dus heb ik het maar hier neergezet (krul) Wel raar dat ze dat doen.

Inderdaad, maar ja wie zijn wij om daarover te oordelen.(krul)

*insert philosophical cringe expression here*