• Op quizlet zitten een heleboel schrijvers! Allenmaal met een eige talent! Ik kreeg ineens een idee om een kleine groep van die schrijvers samen één verhaal te later schrijven!
    Oftewel:
    15 Schrijvers verzinnen samen 1 verhaal en werken het samen uit. Het is de bedoeling dat we dus samen één account hebben en zo een eigen verhaal creeeren! Het is niet de bedoeling dat als je één van die schrijvers bent dat je het wachtwoord aan iedereen door lult! Als je dat doet word je eruit gekickt en word er een nieuw account aangemaakt!

    Als je er bij wilt:

    De eisen:
    -Actief op Quizlet!
    -Erg betrokken zijn met je story's en niet al na 5 hoofdstukken zeggen: Ja ik kap ermee!
    -Bereid zijn om samen te werken met anderen.

    Wat ik van je moet weten:
    Naam:
    Favoriete Genre:
    Je best geschreven stukje*:

    * Hiermee bedoel ik, een stukje uit één van je verhalen, het hoeft niet zo lang te zijn hoor, en dat plaats je daar, het stukje wat jij zelf het beste vind geschreven van jezelf.

    Niet iedereen zit erbij, er is slechts plaats voor 15 mensen, als er meer aanmeldingen zijn dan 15 dan moeten er een paar weg! Als ik je zowiezo niet echt geschikt vind voor dit, zal ik je om nog een paar dingetjes vragen, zodat je er misschien alsnog bij kunt, maar als ook dat mij niet een beetje weet te overtuigen gaat het helaas niet door, gelukkig voor jullie ben ik niet kieskeurig xD

    Schrijvers:
    01. EstrellaVida
    02. DVilla
    03. Taken
    04. CRonaldo - 1 tot 6 Aug. afwezig-
    05. Scandal
    06. Lavender
    07. Conflate
    08. Softspoken
    09. Cloudburst
    10. Joker
    11. Lisasnowy
    12. Ibi
    13. Pixieblack
    14. Pershoofd
    15. NaomyAJongen -Vakantie tot 6 Aug.-

    -Ja ikke natuurlijk oowk meedoen-

    Ook al sta je hier bij, je bent nog niet zeker! Als er mensen, veel mensen, bij komen, meer dan 15, dan gaan alleen de beste door!!

    In verband met dat ik een korte tijd weg ben kunnen jullie je aanmelden tot VRIJDAG 28 Juli. Zeven uur savonds UITERLIJK, hooguit 10 minuten later!


    Als je er bij zit krijg je een uitgebreidere uitleg en meer informatie over hoe het in zijn werk gaat. Dan krijg je ook de gebruikersnaam en het wachtwoord te weten.

    Als je er bij zit kun je er natuurlijk ook altijd uitstappen, wanneer je wilt.

    XX

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juli 2010 - 17:30 ]

    Conflate schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar ja wie zijn wij om daarover te oordelen.(krul)

    Ehm, ehmmmm IK WEET HET: Conflate en EsrellaVida
    Gheghe die moest ff xD

    oops.. ik heb net de eisen gelezen
    en ik heb niet genoeg verhalen terwijl ik al 3 jaar hier zit.
    maar ik ben pas begonnen met stories.
    is dit een probleem?


    the end of the world in the night

    Nee hoor, zo erg is dat niet, ik vind je immers erg mooi schrijven, dus het maakt niet uit. Regels zijn er om gebroken te worden. :Y)

    Ik ben het bericht met de uitleg al aan het schrijven. Mensen jullie kunnen je nog tot morgen nacht inschrijven!

    Lieve mensen DIT is het profiel waar jullie het verhaal op kunnen lezen!


    You're the one that makes the clouds go away.

    Ik bedoel: DIT


    You're the one that makes the clouds go away.

    In verband met dat ik een korte tijd weg ben kunnen jullie je aanmelden tot VRIJDAG 28 Juli. Zeven uur savonds UITERLIJK, hooguit 10 minuten later!

    Kewl.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Kewl.

    Bedoel je Cuwl?

    We zoeken nog 4 mensen!!!


    You're the one that makes the clouds go away.

    Iets wat daar op lijkt :9~
    Ehm, moeten we nog wat doen ofzo?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Iets wat daar op lijkt :9~
    Ehm, moeten we nog wat doen ofzo?

    Het enige wat je op dit momend nog zou kunnen doen is kijkn of je iemand weet die misschien mee zou willen schrijven, het bericht heb ik al af. x)


    You're the one that makes the clouds go away.

    Kan er nog iemand bij? (:

    Ikke blij, ikke blij, want ibi wil er bij :P

    Er is nog plaats voor 3 personen, jullie kunnen je inschrijven tot vrijdag!