Wtf is dit voor stelling?
Iedereen word als bi geboren en later ontwikkelen we ons tot hetero, lesbi, homo of je blijft bi...
Like, dan zou zoiets toch de verklaring moeten zijn? Trekt nergens op.
PUKKELxDING schreef:
(...)Jawel, dat wordt ons wel aangeleerd. Het klopt dat wij een instinct hebben om voort te planten. Maar we hebben geen instinct voor liefde. Dat gebeurt gewoon. En er wordt ons geleerd dat we van het andere geslacht moeten houden.
Liefde is toch niet aan te leren joh grapjas! :') liefde hoef je aan niemand uit te leggen of wat dan ook. dat zit gewoon in je. ik kan me iig niet herinneren dat ik op school ooit een boek voor mn neus heb gehad met een titel in de trend van ''hoe van iemand te houden'' of iets dergelijks.
Euhm.
Ik denk dat je als je klein bent niet echt wet wat houden van is. Je voelt je het veiligst bij je verzorger (meestal de moeder).
Je wordt van klein af aan al 'geleerd' om op het andere geslacht te vallen, dus kan je dat moeilijk zeggen.
Maar ik denk dat je tot op een bepaald moment mag zeggen dat iedereen bi is, want een groot deel van je leven moet je toch nog uitvissen wat je bent.