Liefde is toch niet aan te leren joh grapjas! :') liefde hoef je aan niemand uit te leggen of wat dan ook. dat zit gewoon in je. ik kan me iig niet herinneren dat ik op school ooit een boek voor mn neus heb gehad met een titel in de trend van ''hoe van iemand te houden'' of iets dergelijks.
Liefde wordt ook niet geleerd d.m.v. lessen o.i.d. Het wordt ons aangeleerd door subtiele opmerkingen. Je zal je vader nooit aan je horen vragen als je met een meisje thuiskomt of je haar een mooi meisje vindt. En je moeder zal je eerder vragen of je die jongen leuk vindt dan of je dat meisje ziet zitten.
Ik ben er van overtuigd dat het niet homo-hetero-bi is. Maar dat het een balk is. Iedereen is een beetje Bi en zo ga je de ladder af/op. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen eigenlijk
Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
XXBelieveXX schreef:
Rare stelling, maar ik denk wel dat het klopt Kleine kindjes geven soms een kus aan andere jongens of meisjes, dus zijn ze eigenlijk bi?
Dan zit daar echt nog geen seksuele bedoeling ofzo achter toch?