• Bah elke keer als ik dat nummer hoor van 30 Seconds To Mars dan moet ik zowat janken en ik weet niet waarom! :/

    In dit topic stond ook al dat vorige week S. en ik zowat zaten te huilen toen dat nummer keihard door de bioscoopzaal klonk bij een trailer van een vage film...

    Vandaag was ik weer bij KVK (Kamper Vakantie Komitee, doe je een week lang dingen met kinderen van 6 tot 12 jaar met een bepaald thema) en dat is in het jeugdhonk hier (alternatieve uitgaansplek) en toen waren C. en ik alles aan het klaar zetten en toen draaiden ze ook keihard 30 Seconds To Mars - Kings & Queens door het hele gebouw en toen stonden we ook al bijna te janken...

    Het is vervelend bah ik weet echt niet waarom ik dat steeds met dat nummer heb, ja ik vind hem mooi maar dat vind ik met zoveel nummers en dan hoef ik dat niet? :')

    Nog meer die dat hebben met een bepaald nummer?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 13:33 ]


    dream, dare, fly!

    Ik had dat met een bepaald nummer, maar dat heeft ook een reden. (:
    Misschien betekend het nummer toch onbewust wel veel voor je?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Komt omdat "Kings and Queens zo'n overweldigende song is.
    Dat heb ik bij 30 Seconds to Mars ook bij "Closer to the Edge".
    Die twee songs zijn gewoon net anthems =3

    Dat heb ik met zo'n liedje van Nick en Simon. Like, ik had net ruzie met mijn vriendje, en toen kwam dat liedje erop. Ik keihard janken. En nu steeds als ik dat liedje hoor denk ik daaraan terug ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Muslera schreef:
    Komt omdat "Kings and Queens zo'n overweldigende song is.
    Dat heb ik bij 30 Seconds to Mars ook bij "Closer to the Edge".
    Die twee songs zijn gewoon net anthems =3


    Bij Closer To The Edge heb ik ook dat ik helemaal stil word en het geluid steeds harder gaat (A)
    Dat nummer is ook geweldig, eigenlijk is hun hele nieuwe album geweldig... Maar ik heb dat eerst nooit bij Kings & Queens gehad en zo ineens... Toen die net uit kwam werd die ook heel vaak in de danszaal bij ons op school gedraait toen had ik ook wel zo'n kippenvel moment maar niet zo erg :/


    dream, dare, fly!

    Dat heb ik ook met een liedje, maar dat heeft wel een reden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Muslera schreef:
    Komt omdat "Kings and Queens zo'n overweldigende song is.
    Dat heb ik bij 30 Seconds to Mars ook bij "Closer to the Edge".
    Die twee songs zijn gewoon net anthems =3


    we've only said goodbye with words