• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regels
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    De koning
    - Gereserveerd - TheseWords

    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    -
    Gereserveerd - CaptianHook
    - Gereserveerd - Recentia
    - Gereserveerd - TheseWords
    Jongens:
    -
    Gereserveerd - Maldred
    - Matthias Levy McCloud - Rechterhand van de koning - 22 - Roxas
    - Gereserveerd - Lizor

    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    -
    Elizabeth Swefting - 25 - Elizabeth's echtgenoot is op haar 21e gevangengenomen en gedood in opdracht van de koning- Cissy
    - Gereserveerd - everydee


    Jongens:

    - Gereserveerd - HemmingsMyHero
    - Gereserveerd - geleninja
    - Gereserveerd - Lizor

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 11:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje uit het bos?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ga je erbij zetten :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wat is de minimum en maximum leeftijd?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Wat is de minimum en maximum leeftijd?


    Ik denk dat de leeftijd een beetje aan de rol die je speelt ligt. Zo zullen de leider van de mensen in het bos en de koning ouder dan de anderen zijn, maar kan er ook een heel jong jongetje of meisje gespeelt worden. Maar er is dus niet echt een verplichtte minimale of maximale leeftijd, zolang het een beetje realistisch blijft


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik denk dat de leeftijd een beetje aan de rol die je speelt ligt. Zo zullen de leider van de mensen in het bos en de koning ouder dan de anderen zijn, maar kan er ook een heel jong jongetje of meisje gespeelt worden. Maar er is dus niet echt een verplichtte minimale of maximale leeftijd, zolang het een beetje realistisch blijft


    Oki bedankt! En hoe worden de leiders gekozen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Oki bedankt! En hoe worden de leiders gekozen?


    Ik ben zelf nog even aan het twijfelen of ik zelf een leider wil doen, maar iemand anders kan zich hier gewoon voor aanmelden als hij/zij dit leuk vindt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik ben zelf nog even aan het twijfelen of ik zelf een leider wil doen, maar iemand anders kan zich hier gewoon voor aanmelden als hij/zij dit leuk vindt.


    Oké, je kan ook een onderleider doen die dan de leiding heeft als de echte leider er niet is, dat lijkt mij wel leuk...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Oké, je kan ook een onderleider doen die dan de leiding heeft als de echte leider er niet is, dat lijkt mij wel leuk...


    Ja, dat is ook leuk.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Elizabeth Swefting


    Bijnaam: Beth
    Leeftijd: 25
    Karakter:
    Elizabeth is iemand die veel doorstaan heeft, en dat heeft haar verzwakt. Vroeger was ze iemand die het mooie van het leven in kon zien, en in iedereen zijn/haar mooie kant zag. Nu is dat weggestopt, en heeft het plaatsgemaakt voor een leegte en verdriet, vooral wegens haar overleden man. Maar als ze in een fijn gezelschap is kan ze wel loskomen. Alleen dierbaren kunnen de verloren kant bij haar naar boven laten komen. Maar ze heeft veel om voor te vechten, en opgeven doet ze nooit. Elizabeth is een doorzetter, die veel aankan. Voor degene van wie ze houd kan ze veel doen, zo is in haar verleden al gebleken. Maar desondanks alles is het een feit dat ze nog elke dag het verdriet van haar man met zich meedraagt, en het is iets dat de tijd niet snel helen kan.
    Je kan haar roekeloos noemen, een beetje té roekeloos. Vroeger was dat niet zo, en wou ze alles geven om te leven, het is niet zo dat ze dood wilt, ze geeft gewoon minder om haar leven en kan daardoor ook wat beter vechten.

    Uiterlijk: Elizabeth heeft donkere haren met slag erin, ze draagt dit vrijwel altijd los. Haar huid is blank, met hier en daar een paar littekens. Elizabeth is van gemiddelde lengte, met een normaal postuur. Haar ogen zijn lichtblauw, en je kunt meteen zien welke emotie ze meedragen.
    Verleden:
    Elizabeth trouwde al op een jonge leeftijd van 19 met de man van wie ze al haar hele leven hield. Ze waren gelukkig, en hielden van elkaar, ze wouden niks anders dan samen zijn, en je kon je bijna geen gelukkiger stel voorstellen. Maar langzaam ging het slechter met het volk en Jack, haar man, begon zich na een paar jaar tegen de koning te keren. De koning kwam erachter dat hij het volk tegen hem probeerde te zetten, en wou dit genadeloos de kop indrukken. Toen het bleek dat hij opstanden wou veroorzaken werd hij gevangen genomen en ter dood veroordeelt. Elizabeth deed alles wat ze kon om hem te redden, of in ieder geval om hem nog een keer te zien voordat hij naar zijn noodlot zou lopen. Met gevaar voor eigen leven waagde zij zich in de gevangenissen, en later op die dag zag zij hem hangen aan een galg. Dat is iets wat ze de koning altijd kwalijk zal nemen. Ze was net 21 toen, en ze besloot verder te leven in afzondering, toen ze ergens in de bossen deze groep mensen tegenkwam, en ze dacht dat Jack vast liever gewild had dat ze zijn plannen zou doorzetten.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 17:18 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Nvm

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:17 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje uit het verboden bos ?


    A horse of course

    everydee schreef:
    Mag ik een meisje uit het verboden bos ?


    Ik ga je erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Verder niemand??? :S


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hmm.. Zou ik een jongen langs koningszijde mogen hebben?

    Het lijkt me wel dat dit een superleuke RPG kan worden, maar het wordt afwachten ;-)

    Maldred schreef:
    Hmm.. Zou ik een jongen langs koningszijde mogen hebben?

    Het lijkt me wel dat dit een superleuke RPG kan worden, maar het wordt afwachten ;-)


    Ik ga je erbij zetten!


    Keep your head up, keep your heart strong