• Heey!

    Ik wil alleen even zeggen.. als jullie het niet met de mods eens zijn stuur dan een pb naar ze en ga ze niet met topics onder bedolven.. Ten eerste Ze hebben gelijk dat Q slomer erdoor word want bij mij gaat Q al stukken langzamer door het forum.. (A) En ten tweede het verpest enorm de sfeer op Quizlet..

    Dit wilde ik even kwijt..(A)

    Xx

    Ja, en niet alleen accounts, maar ook quizzen.


    ja ik heb quizzen gezien dat ze jou belachelijk liepen te maken enzo.. Ik bedoel Get A Life... Je gaat toch niet zo dom lopen doen om iemand die alleen maar doet wat ze moet doen?

    Ja, en niet alleen accounts, maar ook quizzen.


    snap je ff niet. bedoel je nou dat ze ook quizen over jou hebben gemaakt?:O

    (...)

    ja ik heb quizzen gezien dat ze jou belachelijk liepen te maken enzo.. Ik bedoel Get A Life... Je gaat toch niet zo dom lopen doen om iemand die alleen maar doet wat ze moet doen?

    WAT!! hebben ze dat echt gedaan?? oo daar kan ik best wel pissig over worden hea

    Zijn er ook van die quizzen over mij? :'D

    -wil zien-
    Nee maar serieus, ik ben mod op heel wat site's, beheer ze, weet hoe ze werken, en hier is het echt soepel hoor. Srsly.
    Dat we nu wat regels invoeren is wel het minste.
    Maargoed ik vraag nu ook niet om 'steun de mods' topics, want dat is net zo goed onzin.
    Just a lil respect. That's all. ;)

    Zijn er ook van die quizzen over mij? :'D

    -wil zien-
    Nee maar serieus, ik ben mod op heel wat site's, beheer ze, weet hoe ze werken, en hier is het echt soepel hoor. Srsly.
    Dat we nu wat regels invoeren is wel het minste.
    Maargoed ik vraag nu ook niet om 'steun de mods' topics, want dat is net zo goed onzin.
    Just a lil respect. That's all. ;)


    ik wist neit eens dat er Quizen over haar waren!! dat slaat echt nergens op!!

    En dat waren de wijze woorden van Bomm...maar echt als ze haatquizzen en accounts gaan maken dan ben je echt zielig. Op internet durven ze wel, maar in het echt lijkt mij niet hoor. Mijn god triestheid,,waar gaat het heen met elkaar in zijn/haar waarde laten:S


    Why don't you break my heart

    Hm ja, maar tegen mij flikken ze dat niet. ^^ Oeh, ik ben ook zooo eng.
    Alleen omdat ik kan hacken, echt like damn.
    Maargoed ja, van die quizen, alsje ze ziet meld het ff. Dan verwijder ik het, want dat is tres triest.

    (...)

    ja ik heb quizzen gezien dat ze jou belachelijk liepen te maken enzo.. Ik bedoel Get A Life... Je gaat toch niet zo dom lopen doen om iemand die alleen maar doet wat ze moet doen?
    Daar weet ik dan even niks van? Heb je de link, en anders als je het tegen komt, pb het maar naar me.

    Ik vind het igg, heel lief van jullie dat het met ons eens zijn, en begrijpen <3


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ga zoeken naar die quizzen...


    Why don't you break my heart

    Ja ik ook, als ik tijd hem o.O
    Ik moet nu eerst het een en ander gaan regelen. -handenklap-

    Hm ja, maar tegen mij flikken ze dat niet. ^^ Oeh, ik ben ook zooo eng.
    Alleen omdat ik kan hacken, echt like damn.
    Maargoed ja, van die quizen, alsje ze ziet meld het ff. Dan verwijder ik het, want dat is tres triest.


    als ik ze zie ik zal het melden!! want die mensen zijn dan echt zielig bezig!!
    nu gaan zeker de mensen die die quizen hadden me haten? maar hoe diep wil je zinken?

    (...)Daar weet ik dan even niks van? Heb je de link, en anders als je het tegen komt, pb het maar naar me.

    Ik vind het igg, heel lief van jullie dat het met ons eens zijn, en begrijpen <3


    Maar volgens mij had je die zelf al gezien.. Het is al een tijdje geleden.. Ik weet haar inlognaam ook niet meer.. Maar volgens mij is ze toch al verbannen van Quizlet..

    @ Lra: En ja ik zal het melden als ik er een vind :D ik moest toen ook berichtjes aan jou doorgeven van een ander meisje.. ik was btw. Sec..

    mensen ik ga slapen
    Lra En Bomm ik bied nog een keer mijn exusses aan(H)
    dOeeghhh<3

    Was jij Sec?
    [/wist niet]