• Heey!

    Ik wil alleen even zeggen.. als jullie het niet met de mods eens zijn stuur dan een pb naar ze en ga ze niet met topics onder bedolven.. Ten eerste Ze hebben gelijk dat Q slomer erdoor word want bij mij gaat Q al stukken langzamer door het forum.. (A) En ten tweede het verpest enorm de sfeer op Quizlet..

    Dit wilde ik even kwijt..(A)

    Xx

    DANKUUUUU AMEN_O_
    I like jou


    Why don't you break my heart

    Heey!

    Ik wil alleen even zeggen.. als jullie het niet met de mods eens zijn stuur dan een pb naar ze en ga ze niet met topics onder bedolven.. Ten eerste Ze hebben gelijk dat Q slomer erdoor word want bij mij gaat Q al stukken langzamer door het forum.. (A) En ten tweede het verpest enorm de sfeer op Quizlet..

    Dit wilde ik even kwijt..(A)

    Xx


    ja daar heb je een punt!! maar kijk wat ik net tegen jou zei is ook weer goed en kunnen er topics blijven komen. maarja.
    oo ik zou me mond houden!! ja ik moest het ff zeggen(A)

    DANKUUUUU AMEN_O_
    I like jou


    Whahaha hoezo? Ik meen het serieus hoor ;) Het verpest de hele sfeer..

    Bedankt, iemand die mijn manier van ruzie's oplossen steunt. _O_

    (...)

    Whahaha hoezo? Ik meen het serieus hoor ;) Het verpest de hele sfeer..

    Daarom, nu weet ik dat ik niet de enige ben die er zo over denkt..ik meende het ook serieus(A)


    Why don't you break my heart

    Ik zit al dagen met de vraag (Jaja ook voor deze Niet-sluiten topics)

    "Waarom verwijderen ze alle berichten op het forum eens niet voor een nieuwe start?"

    Dan gaat de site weer vele sneller in de plaats dan al die topics te verwijderen :S


    Let the Night embrace you

    Dan mag het forum geslote worde.kan iedereen via een pb en gastenboek prate.

    Ik zit al dagen met de vraag (Jaja ook voor deze Niet-sluiten topics)

    "Waarom verwijderen ze alle berichten op het forum eens niet voor een nieuwe start?"

    Dan gaat de site weer vele sneller in de plaats dan al die topics te verwijderen :S


    Jah dat is wel een slim idee!

    Ik zit al dagen met de vraag (Jaja ook voor deze Niet-sluiten topics)

    "Waarom verwijderen ze alle berichten op het forum eens niet voor een nieuwe start?"


    ja dat is een goeie!! en dan verwijderen jullie topics die een week oud zijn elke keer. is maar voorbeeld jullie moeten maar kijken wat jullie doen maar ik ga er geen probleem meer van maken..
    xx(K)

    Ja, dank je voor de supporting enzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik zit al dagen met de vraag (Jaja ook voor deze Niet-sluiten topics)

    "Waarom verwijderen ze alle berichten op het forum eens niet voor een nieuwe start?"

    Dan gaat de site weer vele sneller in de plaats dan al die topics te verwijderen :S

    Dat proberen we te doen, maar enig idee hoeveel werk dat is?
    Om het forum schoon te maken & te houden is ene deel van de mods bezig emt oude berichten verwijderen, terwijl de rest ervoor zorgt dat er geen nieuwe 'vervuiling' komt.
    Dat duurt even.

    (...)
    Dat proberen we te doen, maar enig idee hoeveel werk dat is?
    Om het forum schoon te maken & te houden is ene deel van de mods bezig emt oude berichten verwijderen, terwijl de rest ervoor zorgt dat er geen nieuwe 'vervuiling' komt.
    Dat duurt even.


    ik dacht er meteen aan toen ik het berichtje verzond, dat het veel werk zou zijn om ze allemaal te verwijderen.. maar heb je daar niet iets voor een knop ofzo xD

    Uhm. Maar luistr hoe moet je dan om rollen vragen?

    Ik vind het wel een mooi idee alleen hoe moet het dan met de rollen, Met de ideeën voor quizlet, met al die andere dingen? Hoe moet dat dán? Want je kunt niet zo even aan iemand vragen welke rol wil jij ofzo? Met het forum is dat veel makkelijker;)


    Love is in the air'<3

    (...)
    Dat proberen we te doen, maar enig idee hoeveel werk dat is?
    Om het forum schoon te maken & te houden is ene deel van de mods bezig emt oude berichten verwijderen, terwijl de rest ervoor zorgt dat er geen nieuwe 'vervuiling' komt.
    Dat duurt even.


    ja dat is wel weer waar als je ziet hoeveel topics er zijn!! en jullie willen ook nog andere dingen doen op quizlet.
    ja soms denk ik wel van waarom zo'n topic bijv van: ik verveel me. ja dat is een onzin topic dan ben ik het met jullie eens dt hij gesloten word. maar lol maken kan toch wel in een topic?

    Uhm. Maar luistr hoe moet je dan om rollen vragen?

    Ik vind het wel een mooi idee alleen hoe moet het dan met de rollen, Met de ideeën voor quizlet, met al die andere dingen? Hoe moet dat dán? Want je kunt niet zo even aan iemand vragen welke rol wil jij ofzo? Met het forum is dat veel makkelijker;)


    ja daar ben ik het ook wel mee eens:$